یک عروسی و یک تشییع جنازه!

امید مافی‪-‬ مرد ایتالیایی به وعده اش عمل کرد و با اتکا به آتشبارهای آبی چهار بار آشیانه نارنجی ها را شعله ور کرد تا سه امتیاز حساس زنگ هفتم در مشت مردی که از دست روزهای دوزخی خلاص شده جا بگیرد. استقلال دیروز راه را پیدا کرد و از بیراهه ها خلاص شد تا با یک پلن کارآمد کارد را بر استخوان خودروسازان فرو کند و یک نفس و بلاانقطاع به سمت صدر پیش بتازد.
فانتزیست های لاجوردی در شهر قدس بارها و بارها سیم خاردارهای نارنجی را در یک دستمال ابریشمی جا گذاشتند تا رنج های ناتمام سکوها ته بگیرند و نفس های سکانداران سایپا روی نیمکت نگون بخت بند بیاید.
اگر دیروز استقلال بادبان ها را برافراشت و بر روی عرشه کشتی آبی آفتاب را به آرزوهایش سنجاق کرد،کمی آن سوتر این سایپا بود که با جوان هایش در بن بست تاکتیک های روتین گرفتار شد و چهار بار زانو زد تا علائم حیاتی در کالبد بی رمق نارنجی ها رویت نشود.
چهار شاخه گل زیبا برای خروج استراماچونی از تونل بحران و بدل شدن مرد آتزوری به سوگلی دوآتشه ها کافی بود.او از همان دقیقه اول فرمان حمله را صادر کرد و از پسرانش خواست در زمین حریف اردو بزنند و نود دقیقه روی قفس توری سایپا آتش بریزند. در روز تولد ستاره هایی که برای فروزان شدن به چنین سناریویی نیاز داشتند شهر متروک آبی به شهری پرهیاهو بدل شد و پرچم های آسمانی روی سکوهای سیمانی


به رقص درآمد تا ناخدای چهل و سه ساله بیش از
این به سقف رویاهایش خیره نماند و با نه امتیاز
در جیب، پرواز را در دستور کار قرار دهد. بله این استقلال مدل ۹۸ با این توپچی های پرانگیزه و این نیمکت برنامه دار می تواند آژیر خطر را زیر گوش رقیبان تا بن دندان مسلح به صدا درآورد.فقط کافی است عملیات انتحاری شاگردان استرا ادامه داشته باشد و آن ها همچنان تشنه گلزنی باقی بمانند. لیگ به روزهای جذاب خود رسیده و مدعیان کم کم رخ از غبار بیرون می کشند تا معلوم شود ماندگارترین ترانه ها در الحان کدام تفنگداران یافت خواهد شد و کدام تیم ها ترافیک بالای جدول را با بوق ممتد خود لبریز از کلافگی خواهند کرد. این صدای پای جنتلمن ایتالیایی است که گوشتان را نوازش می دهد.او که از دالان های خاموش به سلامت خارج شده،قصد دارد بغض تمام دردهایش را یکی یکی برای عشق فوتبال ها باز کند و در سرزمینی به وسعت آمالش بال بگشاید.
دیروز نقشه استرا همه چیز را برملا کرد.حتی همین پرواز بلند پرندگان لاجوردی را که زیر سایه بلند استراماچونی پر گشودند و سرخوش ترین
نغمه آهنگ هفته هفتم را با صدای بلند کمی آن سوتر از پایتخت خواندند.