در سوگ خورشید

در سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع)، مشهد مقدس، میزبان دلباختگانی بود که با پای پیاده خود را به حرم امام هشتم می رساندند. عصر دیروز بغض آسمان مشهد هم ترکید تا ابرهای پاییزی با دل زائران امام رضا(ع) همراه شود.
 
خطبه خوانی شب شهادت
در شب شهادت امام رضا(ع) آیین خطبه خوانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد. به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مروی در این مراسم با بیان این که بر اساس آموزه‌های اسلامی رمز سعادت انسان «ایمان» و «پایداری در راه حق» است، اظهار کرد: ایمان صرف به تنهایی برای سعادتمندی انسان کفایت نمی‎کند، در تاریخ اسلام انسان‌های با ایمان بسیاری بودند که در بزنگاه‌ها و تنگناها نتوانستند دوام بیاورند و بر ایمان خود استوار بمانند، بنابراین اسلام پس از ایمان شرط مهم دیگر برای سعادت را «استقامت و پایداری در راه حق» می‌داند. تولیت آستان قدس همچنین گفت: این که تصور کنیم دشمن برای ما قدمی بر می‌دارد و به ما کمک خواهد کرد، توهمی است که از دشمن نشناسی و بی توجهی به آموزه‌های اسلامی و نبوی ریشه می‌گیرد.
 
بازدید مسئولان  از روند خدمت رسانی
   طی روزهای گذشته حجت الاسلام و المسلمین «مروی» تولیت آستان قدس، دکتر نمکی وزیر بهداشت، سردار «تیمور حسینی» فرمانده پلیس راه کشور، «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی، «محمدرضا حیدری» رئیس شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در مکان های ارائه خدمت از جمله ایستگاه های صلواتی و ستاد جمعیت خدمتگزاران ، روند ارائه این خدمات را بررسی کردند.