ابطحی خبر داد؛ روحانی استعفای «وزیر جهاد کشاورزی» را پذیرفت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور استعفای وزیر جهاد کشاورزی را قبول کرده است. محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با مهر، از پذیرفته شدن استعفای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور خبر داد.
وی گفت: روز دوشنبه4 آذر در این باره مباحثی با امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور صورت گرفت و وی به نمایندگان گفت: حجتی چندین بار تقاضای استعفا از وزارت جهاد کشاورزی را داده بود. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به پذیرفته شدن استعفای حجتی از سوی رئیس جمهور، جلسه استیضاح این وزیر که قرار بود صبح امروز- سه‌شنبه- در مجلس شورای اسلامی برگزار شود، منتفی است.
سایر اخبار این روزنامه
میلاد کیایی نوازنده، آهنگساز و اولین معلم موسیقی بابک بیات به مناسبت سالمرگ او دل بابک از روزگار گرفته بود از یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم گزارش همدلی از شیوع بیماری آنفولانزا در کشور یورش آنفولانزا نگاهی به جوکر تاد فلیپس؛ جوکری که جامعه را به هرج و مرج کشید وزیرصنعت در مجلس از راهکارهای دولت در کنترل بازار برای مقابله با افزایش قیمت‌ها رونمایی کرد راهپیمایی مردم تهران در محکومیت آشوب و آتش زدن اموال عمومی پایداری‌ها بدون توجه به مخالفت‌های شورای هماهنگی برای حوزه انتخابی لاریجانی لیست انتخاباتی بستند؛ سخنگوی وزارت امور خارجه: برای جلوگیری از گسترش آتش اینترنت قطع شد معاون وزیر خارجه: آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است توضیحات نماینده وزارت اطلاعات درباره بازداشتی‌ها در اعتراضات اخیر اغلب دستگیرشده‌ها بیکار یا دارای مشاغل کم‌درآمد بودند ابطحی خبر داد؛ روحانی استعفای «وزیر جهاد کشاورزی» را پذیرفت