مشهدی‌ها امروز منتظر برف باشند

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که با گسترش سامانه بارشی در اغلب نقاط استان ابرناکی و بارش را داریم و این بارندگی در نقاط سردسیر کوهستانی به شکل برف و باران است، افزود: در روز پنج شنبه (امروز) احتمال بارش برف در مشهد وجود دارد. مرتضی اثمری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از پنج شنبه دمای هوای مشهد حدود صفر درجه را تجربه می‌کند و پنج شنبه شب هم کاهش دمای استان دور از انتظار نیست.
همچنین به گزارش ایرنا، هواشناسی استان با صدور اطلاعیه‌ای درباره احتمال آب گرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب بر اثر بارش برف و باران در این استان هشدار داد. مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان در این اطلاعیه گزارش داد: با توجه به تقویت هسته بارشی وقوع بارش‌های رگباری با احتمال رعد و برق، برای مناطق مختلف استان به ویژه نیمه جنوبی و نواحی شرقی افزایش ابرناکی و شدت وزش باد پیش‌بینی شده است. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها طی این مدت احتمال آب گرفتگی، ایجاد رواناب و جاری شدن سیل به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، صالح آباد، تایباد و باخرز وجود دارد.
یلدای مشهدی ها برفی می شود؟
همچنین به گزارش تسنیم، براساس اعلام هواشناسی استان، مشهد در آخرین روزهای پاییز ۹۸ احتمالا بارش برف را تجربه خواهد کرد و پیش بینی می شود یلدای مشهدی ها برفی باشد.