بازگشت شهر خودرو به اوج با یحیی تایم

 تیم فوتبال شهر خودرو خراسان موفق شد در یک بازی جنجالی با گلی دیرهنگام از سد پیکان عبور کند. در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم های شهر خودرو و پیکان دیروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم رفتند. شهر خودرو که یکی از مدعیان بالای جدول به شمار می رود، در هفته های اخیر اسیر قضاوت‌های ناعادلانه داوران بود و برای همین نتایج قابل قبولی نگرفته و 4 هفته از پیروزی دور مانده بود. در مقابل تیم پیکان هم اوضاع چندان ایده آلی نداشت و بعد از پیروزی مقابل سایپا، فقط یک امتیاز از چهار بازی اخیر خود گرفته بود. به همین دلیل هر دو تیم به کسب سه امتیاز دیدار دیروز نیاز مبرمی داشتند؛ اما شهر خودرو به دنبال ماندن در کورس صدرنشینی و کمتر کردن فاصله با سپاهان، پرسپولیس و استقلال بود و برای همین یحیی گل محمدی در پی کسب 3 امتیاز این بازی بود که با تلاش های فراوان و حمله های پی در پی بالاخره در دقیقه 95 و در آخرین کرنر بازی، سروش رفیعی توپ را به روی دروازه پیکان فرستاد و مرادمند با ضربه ای زیبا تک گل دیرهنگام این بازی را به ثمر رساند که شهرخودرو با این گل یک پله صعود کرد و در رده چهارم جدول رده بندی ایستاد.
دقایق پایانی بازی حواشی را هم به همراه داشت. در این دیدار که تا لحظات آخر بدون گل دنبال می شد، اشکان خورشیدی  4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما بازی بعد از دقیقه 94 ادامه یافت و محمدحسین مرادمند مدافع شهرخودرو تک گل سه امتیازی این بازی را زد.
این اتفاق باعث شد لحظات آخر بازی با حاشیه‌هایی همراه شود و حسین فرکی که به وقت های تلف شده اعتراض داشت، با تصمیم اشکان خورشیدی از کنار زمین اخراج شد اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه، شهریار مغانلو مهاجم هفت‌گله پیکان به دلیل اعتراض شدید به داور با کارت قرمز روبه رو شد. صحنه گریه مغانلو هنگام خروج از زمین، از آن صحنه هایی بود که مورد توجه عکاسان قرار گرفت.