تکذیب بسته شدن راه‌های ورودی و خروجی پایتخت تهران همچنان قرنطینه نیست

سخنگوی استانداری تهران گفت: اخبار مربوط به قرنطینه و بسته شدن راه‌های تهران کذب است و هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
امین بابایی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر انسداد راه‌های ورودی به تهران و ممنوعیت ورود به استان تهران از طریق راه‌هایی مانند کرج، چالوس، دماوند و فیروزکوه گفت: این خبر کذب است و هیچ مرجعی به غیر از زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران و استاندار تهران حق اظهار نظر درمورد مسائل مربوط به قرنطینه و باز و بسته شدن راه‌های استان تهران را را ندارند. بابایی با تاکید بر اینکه بار‌ها شورای اطلاع‌رسانی دولت تاکید کرده که فقط یک مرجع حق اظهار نظر در مورد مسائل مربوط به کرونا را دارد، گفت: به غیر از ستاد ملی مبارزه با کرونا هر حوزه‌ای در این مورد اظهار نظر کند اظهاراتش فاقد اعتبار است و برابر قانون با آن برخورد می‌شود. وی افزود: قرار است ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد بسته شدن راه‌ها و یا قرنطینه تصمیم‌گیری کند. بابایی خاطرنشان کرد: در مورد کرونا فقط وزارت بهداشت و ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا می‌توانند اظهارنظر کنند و هیچ مقامی حتی خود من هم حق اظهار نظر در مورد کرونا را ندارم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیز ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر هیچگونه دستوری مبنی بر بسته شدن راه‌های کشور به پلیس راهور ابلاغ نشده است. سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک خاصی در محورهای مواصلاتی کشور نداریم، اظهار کرد: تردد در بیشتر محورها به صورت روان درجریان است. وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران‏-کرج در هر دو مسیر رفت و برگشت از محدوده پل کلاک تا پل فردیس به دلیل عملیات راه‌سازی نیمه سنگین گزارش شده است. به گفته رحمانی درحال حاضر در بیشتر محورهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان و کرمانشاه بارش باران داریم. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان تاکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه دستوری مبنی بر بسته شدن راه‌های کشور به پلیس راهور ابلاغ نشده است.
سایر اخبار این روزنامه
هنرمندان عرصه موسیقی برای مردم خانه‌نشین کنسرت آنلاین برگزار کردند نبرد نُت و کرونا علیرضا صدقی مسئله ایران؛ فراسوی کرونا «ابتکار» آثار ویروس کرونا بر سپهر سیاست و اندیشه جهان را در گفت و گو با مهدی مطهر نیا بررسی کرد «کرونا» چه بلایی بر سر مهم‌ترین نهاد اجتماعی در ایران خواهد آورد؟ خانواده در پسا قرنطینه «ابتکار» وضعیت بازار ارز در سال جاری را بررسی می‌کند دلار بر مدار ثبات؟ تکذیب بسته شدن راه‌های ورودی و خروجی پایتخت تهران همچنان قرنطینه نیست قهرمانی پرسپولیس در صورت تکرار نتایج نیم‌فصل نخست کرونا جام چهارم را به قرمزها می‌دهد؟ چگونه کاخ سفید، سیاست خارجی آمریکا را مورد دستبرد قرار داده است؟ دیپلماسی آمریکا قربانی منافع شخصی ترامپ رئیس‌جمهوری در جلسه هماهنگی و پشتیبانی اقدامات ملی در برابر کرونا: با اطلاع‌رسانی به‌موقع، دقیق و صریح به جامعه آرامش دهیم سخنگوی شورای نگهبان: نباید کم‌کاری‌ها را با حکم حکومتی جبران کنیم یک نماینده مجلس: اثرات اقتصادی کرونا تا ماه‌ها ادامه پیدا می‌کند نیاز به دانش پیشگیری و بهداشت عمومی