اخبار مهم برای سهامداران پدیده و پردیسبان

بر اساس اطلاعیه فرابورس
پدیده  فرا بورسی شد
بر اساس اطلاعیه فرابورس کشور که روز گذشته منتشرشده است ، با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت توسعه بین‌الملل صنعت گردشگری پدیده شاندیز در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.
 در این اطلاعیه آمده است؛ به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت توسعه بین‌الملل صنعت گردشگری پدیده شاندیز( سهامی عام) از تاریخ 17/1/1399 در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران( دویست و چهل و پنجمین نماد معاملاتی) درج می‌گردد. در این اطلاعیه نماد معاملاتی این شرکت« گتوشا» در گروه«هتل و رستوران» در زیرگروه هتل‌ها، اردو  و دیگر تدارکات اقامت کوتاه با کد 5510 مندرج شده است.
به گزارش خراسان رضوی، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، سازمان بورس ورود این شرکت به فرابورس را منوط به تعیین تکلیف پرونده قضایی و صدور حکم برای متهمان این شرکت کرد که در مردادماه سال گذشته دادگاه جرائم ویژه اقتصادی احکام متهمان این شرکت را صادر کرد و بعد از آن بود که سرپرست تعیین‌شده این شرکت توسط ستاد تدبیر استان از ورود این شرکت به فرابورس با نماد گتوشا خبر داد. اما بازهم این وعده بعد از ماه‌ها و محقق نشدن برگزاری مجمع عمومی به پایان سال 98 عقب افتاد. بعد از برگزاری مجمع عمومی این شرکت در اسفندماه 98 سرانجام هیئت‌مدیره این شرکت با رأی سهامداران شرکت انتخاب شد و صورت‌های مالی شرکت نیز به تایید رسید. روز گذشته بعداز گذشت چندین سال در نهایت شرکت پدیده شاندیز به طور رسمی وارد معاملات فرابورس کشور شد.
 


 
سهامداران پردیسبان برای دریافت اموال وصول شده از محکومین، ثبت نام کنند
سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان برای دریافت بدهی خود تا مورخه ۶ اردیبهشت  ۹۹به  سایت www.pardisbannew.ir مراجعه و ثبت نام کنند. روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان رضوی شب گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: سهامداران و طلبکاران پردیسبان به صورت مجازی می توانند به بدهی خود برسند و ضمن دریافت آخرین وضعیت روند اجرایی پرونده پردیسبان از ذی نفعان و سهامداران این شرکت، برای پیگیری مطالبات خود تنها از طریق سایتwww.pardisbannew.ir اقدام کنند. در این اطلاعیه آمده است: به استحضار سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان می‌رساند، با عنایت به وصول بخشی از اموال معرفی شده از جانب محکومین، دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به لحاظ شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و عدم امکان مراجعه حضوری افراد، سایتی به آدرس www.pardisbannew.ir را برای این منظور در نظر گرفته است که کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان باید تا تاریخ
 ۶ اردیبهشت  ۹۹ به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت مدارک و مشخصات خود اقدام کنند تا پس از ثبت کلیه اطلاعات سهامداران، بدون مراجعه حضوری افراد، نسبت به واریز وجه به حساب آن‌ها اقدام شود. در این اطلاعیه تصریح شده است: کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان در کشور باید از طریق این سایت اقدام کنند و به نکات و هشدار‌های مندرج در سایت توجه کنند.