نسخه عجیب لوکاشنکو حال زار بوریس و رادش در ورزش!

مصطفوی -نصرا... رادش در برنامه «ورزش تعطیل نیست»، محمد علیزاده در برنامه تحویل سال «بهار جان»، امیر کاظمی در مسابقه «برخط شو» و... چه عملکردی داشتند؟ بازیگران مجری یا مجریانی که بازیگر شده اند؛ حالا دیگر این موضوع خیلی اتفاق عجیب و غریبی نیست. سال های سال است که در تلویزیون مان چهره های شناخته شده روی صحنه می آیند و  مسابقه اجرا می‌کنند، با مهمانان گفت و گو می‌کنند و در مقام مجری هم خودشان را نشان می‌دهند. از رامبد جوان بگیرید تا مهران مدیری که معروف ترین هایش هستند و سروش صحت و پژمان بازغی، کامران تفتی، اکبر عبدی و محمدرضا گلزار که در این چند وقت سرگرم مان کردند. در تعطیلات نوروزی هم ما شاهد همین اتفاق بودیم. نصرا... رادش در شبکه ورزش برنامه شاد و با حال «ورزش تعطیل نیست» را اجرا کرد، محمد علیزاده در شبکه 5 با برنامه «بهار جان» روی صحنه آمد، امیر کاظمی با «برخط شو» به این عرصه آمد و چند بازیگر و هنرمند دیگر که به سمت اجرا کشیده شدند. اما سوال این جاست:  آیا تیر تلویزیون به هدف خورده است و این برنامه‌ها به واسطه بازیگرِ مجری‌شان دیده شده‌اند؟ صفحه 6 را بخوانید.
* بوریس جانسون جمعه گذشته بعد از بروز  علایم ابتلا به کروناویروس به قرنطینه رفت. او قرار بود روز شنبه بعد از هفت روز از قرنطینه خارج شود اما این اتفاق نیفتاد. جانسون ویدئویی را منتشر و در آن تایید کرد، هنوز از بیماری بهبود نیافته و همچنان تب دارد  بنابراین همچنان در قرنطینه باقی می‌ماند حالا به جز حال زار بوریس، نامزد او هم در پیامی نوشت :»من یک هفته گذشته را به دلیل داشتن علایم اصلی ابتلا به کروناویروس به استراحت روی تختم گذراندم.»ا این توئیت کری سیمونز، نامزد 32 ساله بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس است که همه را شوکه کرد. کری سیمونز خبر بدتری هم داد و از بارداری اش خبر داد: ««این که هنگام بارداری به ویروس کووید-19 مبتلا شویم به وضوح نگران کننده است. از دیگر زنان باردار نیز می خواهم حتما به‌روزترین توصیه‌ها را که از نظر من بسیار مطمئن هستند خوانده و اجرا کنند.».... ادامه این خبر را در صفحه بین الملل (3) بخوانید.
*کرونا با کار سخت در مزارع و نشستن روی تراکتور  از بین خواهد رفت! سونا بروید تا کرونا را ریشه کن کنید و...! این ها همه توصیه های رئیس جمهور بلاروس است که هم بامزه و خنده دار است و هم عجیب و شگفت انگیز. در حالی که آمار رسمی از قربانیان کرونا در بلاروس منتشر نمی‌شود، رئیس‌جمهور این کشور از مردمش خواسته با نوشیدن الکل، کار سخت در مزارع و رفتن به سونا دوبار در هفته سلامت خود را حفظ کنند! جالب این که اعلام نکردن آمار رسمی کشته‌شدگان بر اثر کرونا در بلاروس موجب شده است که مردم محلی آگاه، به ویژه کارکنان بخش درمانی، شمار کشته‌شدگان را روی دیوارهای شهر مینسک و ویتبسک با اسپری بنویسند. با این حال مقامات روی این گرافیتی‌ها را با رنگ می‌پوشانند و... ادامه این خبر را هم در صفحه بین الملل بخوانید.