پیشنهاد پلیس برای اعمال محدودیت تردد در محدوده‌های طرح ترافیک

رئیس پلیس راهور ناجا از ارائه یک پیشنهاد جدید مبنی بر اعمال محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک به کمیته انتظامی وزارت کشور خبر داد.
به‌گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر درباره اینکه آیا موافق لغو طرح ترافیک هستید، گفت: در ابتدا با لغو طرح ترافیک به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موافق بودیم، اما بتدریج شرایط به‌گونه‌ای شد که به‌عنوان مثال ترافیک در شهر تهران ۷۰ درصد افزایش یافت و شرایط به بی‌نظمی منجر شد.
وی ادامه داد: با‌وجود تلاش همکاران راهور، تراکمی که در مرکز طرح ترافیک تهران وجود دارد موجب شده تا توقف‌های غیرضروری و پارک دوبل ایجاد شود و این مسأله شرایط را برای اعمال قانون سخت کرده است. بر این اساس پیشنهاد جدیدی برای محدودیت ساعت تردد در محدوده‌های طرح ترافیک به وزارت کشور اعلام کردیم.
او گفت: براساس این پیشنهاد افرادی که قبل از شروع طرح به محل کار خود می‌خواهند بروند، می‌توانند از خودروی شخصی استفاده کنند. از سوی دیگر دو زمان ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهر را برای خروج کارمندان دولت در نظر گرفتیم تا خودرو‌هایی که از طرح خارج می‌شوند، جریمه نشوند. پیشنهاد دیگر بعد از ساعت طرح است آن هم برای افرادی که می‌خواهند بعد از ساعت طرح خارج شوند تا بار ترافیکی در محدوده ترافیک کمتر شود.


به‌گفته وی، این پیشنهاد به کمیته انتظامی وزارت کشور اعلام شده تا در صورت تصویب در جلسه فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا شود.