پاترول مدل 71 پسر قالیباف عامل آلودگی هوا!

شوخی کاربران با لیست اموال شهردار
پاترول مدل 71 پسر قالیباف عامل آلودگی هوا!
آفتاب‌یزد – گروه‌شبکه: «قبل از هر چیز اجازه می‌خواهم، چون یک قولی به مردم عزیز ایران دادم مبنی بر اینکه معتقدم شفاف‌سازی مهم‌ترین موضوع برای رشد اقتصادی است، خوب است که همه ما (نامزدها) اموال خودمان را بر اساس قانون به مردم اعلام کنیم. بر همین اساس به مردم اعلام می‌کنم لیستی از کل دارایی خودم و بستگانم را بر اساس قانون در کانال تلگرامی‌ام گذاشتم.»
این گزاره‌ای است از سوی قالیباف یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری که در آخرین مناظره اعلام شد. بلافاصله بعد از این اظهارات او، تصویری در کانال‌های تلگرامی و دیگر شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که حکایت از اموال محمدباقر قالیباف داشت. تصویری که هنوز مناظره تمام نشده واکنش‌های گوناگونی را در بین کاربران فضای مجازی برانگیخت و البته اغلب این واکنش‌ها حاکی از عدم باورعمومی به این موضوع بود. از سوی دیگر بسیاری هم ارائه لیست اموال قالیباف را دستمایه طنز قرار دادند.


***
لیست اموال قالیباف
در لیستی که قالیباف ارائه داد، نوشته شده بود «با احترام لیست اموال و دارایی‌های شخصی خودم و همسرم را به منظور اطلاع شما مردم شریف اعلام می‌دارم، توقع است که سایر کاندیداها و مسئولان محترم نیز اقدام به این کار کنند.
محمد باقر قالیباف:
الف) موجودی حساب بانک ملی: 3میلیون تومان.
ب) موجودی حساب بانک شهر: 25 میلیون تومان.
ج) یک باب مغازه 15 متری در بازار خیام مشهد.زهرا مشیر‌الاستخاره(همسر)
الف) یک باب منزل مسکونی 330متری در منطقه 4تهران.
ب)یک دستگاه خودرو مزدا مدل87
ج)منزل پدری در مشهد180 متر
د)موجودی حساب بانک تجارت حدود 3 میلیون تومان
ه)موجودی حساب بانک شهر 3 میلیون تومان
و) موجودی حساب بانک ملی 2میلیون تومان اسحاق قالیباف (تنها فرزند تحت تکلف)
الف)یک دستگاه خودرو نیسان پاترول مدل 71
ب) یک‌دستگاه موتورسیکلت
ج) مجموع موجودی در بانک‌های اقتصاد نوین، سپه، ملی و صادرات حدود یک میلیون تومان.
**
کاش سر برج لیست اموال را می‌داد
لیستی که قالیباف از اموال خود ارائه داد با واکنش‌های بیشماری از سوی کاربران روبه‌رو شد.یکی از کاربران در این مورد نوشت: «قالیباف می‌خواد رئیس‌جمهور بشه کلاً تو دو تا بانک حساب داره، من 4سال بیکارم 15 تا کارت بانکی دارم.» کاربر دیگری اظهارکرده است: «ما چطورى جرات کنیم سرنوشت کشور را بسپاریم به دست کسى که تو این سن و سال هنوز خودش و زن و بچه‌اش رو هم دیگه نتونستن پنجاه میلیون پس‌انداز داشته باشن؟»دیگری نوشت: «آقا میگم لااقل قالیباف می‌ذاشت سر برج اموالش رو اعلام می‌کرد که حقوقارو بریزن. اینجوری آدم دلش کباب میشه.»شخصی نیز اظهار کرده است: «ولی انصافاً آقای قالیباف خیلی پدر مهربونی بوده که گذاشته ته حساب پسرش یه تومن بمونه. من خودم اگه جاش بودم وقتی می‌دیدم اسم پسرم اسحاقه، کلا از ارث محرومش می‌کردم.»یکی دیگر از کاربران نوشته است: «من جای قالیباف بودم، پسرم رو خونه راه نمی‌دادم! این همه مدت کار کرده آخرش فقط حدود یک میلیون تو حسابش پوله؟ تازه پول اجاره خونه، ناهار و شام هم نمی‌ده!» کاربران دیگری نوشته‌اند: «یکی از بزرگ‌ترین عوامل آلودگی هوای تهران، پاترول مدل 71 اسحاق قالیبافه»، «اوج اعتماد اسحاق به پدرش قالیباف از اونجایی مشخصه که حتی یک حساب هم تو بانک شهر نداشته»، «پاترول‌فروشی، مدل71 (مال پسر یک شهردار بوده فقط هم باباش تو لیست اموال ذکرش کرده، بدون رنگ و با 25 سال تخفیف بیمه»، «اسحاق قالیباف هر چی داره و نداره باید بده بنزین بریزه تو پاترول مدل 71... بالای صدی 20 می‌سوزونه»، «درسی که از لیست اموال همسر آقای قالیباف گرفتم این بود که هیچ‌وقت پولام رو توی یه جیب نذارم»، «با این لیستی که قالیباف از دارایی‌هاش داد من نمی‌دونم چطور می‌خواد یخچالای ما رو پر کنه»، «با این لیست قالیباف یه گلریزون راه بندازین یه پولی جمع کنیم بذاریم تو جیبش، بنده خدا خیلی محتاجه»، «الان پسر قالیباف میره یه ساقه طلایى با چایى میذاره رو میز عکس میگیره میذاره اینستاگرام زیرش مى‌نویسه یه شام خوب مهمون مامان و بابا».