هنوز مجلس شروع نشده، عده‌ای خواب استیضاح رئیس‌جمهور را می‌بینند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت این روزها در رکود اقتصادی است، از سوی دیگر کرونا زجرش می‌دهد آقایان به جای اینکه کمک کنند چوب لای چرخش می‌گذارند و از الان که هنوز مجلس تشکیل نشده است، خواب استیضاح رئیس‌جمهور را می‌بینند.
محمدرضا خباز در گفت‌وگو با ایلنا، اظهارداشت: ما قبل از حضور کرونا خود به خود در کشورمان از بُعد اقتصادی مشکلات حادی داشتیم؛ تورم و رکود دو معضلی است که برای هر اقتصادی خطرناک است که چندین سال است ما در کشور پیش روی خودمان مشاهده می‌کنیم.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر یک کشور به تنهایی فقط تورم داشته باشد راه علاجش آسان‌تر و یا اگر تنها با رکود مواجه شود می‌داند چه کاری باید انجام دهد؛ اما هنگامی که با «رکود تورمی» رو به رو است حل مشکلات برایش بسیار سخت و پیچیده خواهد شد.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن‌چه که مسلم است چه در زمان کرونا و چه بعد از آن دولتمان دستش از کمک‌رسانی مالی بالا خالی است؛ یعنی ما نباید انتظار داشته باشیم که مانند بعضی از کشورها که به مردم‌شان گفتند در خانه بنشیند به شما کمک مالی می‌کنیم، رفتار کند؛ زیرا کشورهایی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند اقتصادشان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.