کشف 5 هزار خودروی بدون پلاک در2 ماه گذشته


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در گفتگو با برنامه «صبح بخیر ایران» در رابطه با اقدامات ناجا در خصوص کشف خودروهای بدون پلاک و پارکینگ‌‌های غیرمجاز نگهداری این خودروها  اظهار داشت: طی دو ماه گذشته و با فعالیت در 16 استان کشور، پنج هزار خودرو احتکارشده کشف شد.
مقیمی با بیان اینکه برخی از خودروهای کشف‌شده تک مالکی هستند، افزود: 300 خودرو کشف‌شده بدون پلاک تک مالکی هستند و هفته گذشته مالکان‌شان با ارائه مدارک شناسایی و اسناد خودروها، آنها را تحویل گرفتند.
تاکسیرانی در خصوص تاکسی‌های بدون پلاک پاسخگو باشد وی با اشاره به کشف تاکسی‌های بدون پلاک در پارکینگ‌ها و عدم عرضه آن‌ها در بازار، تاکید کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که500 دستگاه تاکسی عرضه شده به بازار نیامده و از طرفی جامعه نیاز مبرم به تاکسی و استفاده از ظرفیت تاکسیرانی داشت که بنا به دلایلی از عرضه این کالا در جامعه خودداری شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: در خصوص عدم عرضه تاکسی‌ها و توزیع آن در بازار، باید سازمان تاکسیرانی پاسخگو این پرسش باشد که چرا این خودروها در بازار عرضه نشد. مقیمی درباره مکان احتکار این تعداد خودرو نیز گفت: برخی از خودروها در پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، شرکت‌های خصوصی و مجتمع‌های تجاری نگهداری شده بودند.


سایر اخبار این روزنامه