معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی استان مازندران اعلام کرد رفع مشکل دو پلاک از چهار پلاک وقفی کوه دماوند

درپی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت: اختلاف‌ها بر سر دو پلاک ۶۸ و ۶۹ حل شده است اما همچنان دو پلاک دیگر سابقه وقفیت دارند که پیگیر حل مشکل این دو پلاک نیز هستیم.
به گزارش ایسنا، موسی مقیمی اظهار کرد: خوشبختانه برای پلاک‌های ۶۸ و ۶۹ کوه دماوند که پیش از این اختلافاتی بر سر آن با سازمان اوقاف داشتیم سندی به اسم سازمان جنگل‌ها صادر شد. برای بقیه پلاک‌ها نیز جانمایی صورت گرفته است و پیگیر صدور سند برای آن‌ها هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مالکیت سازمان جنگل‌ها بر سایر پلاک‌های دماوند اثبات شده است، گفت: در حال حاضر اختلافاتی روی پلاک‌های ۳۵ و ۳۷ وجود دارد که آن‌ها نیز سابقه وقفیت داشته‌اند. امیدواریم بتوانیم برای این دو پلاک نیز سندی به اسم دولت بگیریم.
معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی استان مازندران گفت: اعتقاد ما این است که کوه دماوند جزو انفال است و باید تحت مالکیت سازمان جنگل‌ها باشد.
سایر اخبار این روزنامه
آیا مجریان صدا و سیما از حاشیه‌های کل‌کل‌های فوتبالی درس می‌گیرند؟ از گالیله تا پرسپولیس! رضا دهکی تعجب از تعجب! «ابتکار» تاثیر تصمیم بانک مرکزی برای کاهش سقف پرداخت وجه نقد بر اقتصاد را بررسی کرد پای نیمی از جمعیت کشور به بورس باز شد! حضور 50 میلیون ایرانی در دومین روز مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 14 انجام شد شلیک موشک‌های بالستیک از اعماق زمین توسط سپاه معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی استان مازندران اعلام کرد رفع مشکل دو پلاک از چهار پلاک وقفی کوه دماوند پادرمیانی نمایندگان مجلس برای بازگشت برنامه محبوب ورزشی به آنتن گره کور «نود» باز می‌شود؟ پیام رهبر انقلاب به مناسبت ایام حج رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد به این ۶ دلیل ممکن است ترامپ بازهم رئیس جمهوری شود ترامپ را دست‫کم نگیرید واکاوی بی‌اعتنایی بی‌سابقه کرملین به اعتراضات روس‌ها غرویان: برگزاری عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی، اقتضای عقل و شرع است تحرکات برایان هوک به چه معناست؟