سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

سود سهام عدالت اجتماعی سهامداران را پرداخت کنید/ یک شهروند: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، محترماً به استحضار عالی می‌رساند، نظر به اینکه بیلان و ترازنامه شرکت طبق اساسنامه ، در آخر سال مالی شرکت مربوطه تعیین می‌شود و سود و زیان و سود تخصیصی معلوم می‌گردد، در گیر و دار آزادسازی سهام عدالت اجتماعی سال‌های 97 و 98 فراموش شده و پرداخت نشده است. از آنجایی که حق گرفتنی است، باید سود سهام عدالت اجتماعی سهامداران پرداخت شود. از ریاست محترم دولت تدبیر و امید استدعا داریم دستور فرمایند تا سود سهام‌ عدالت اجتماعی را پرداخت فرمایند. من‌الله توفیق
چهل سال کار صادقانه/ محمود بلیغیان از اصفهان: نمی‌دانم برای صدا و سیما متأسف باشم یا برای آقای محمدرضا حیاتی که برای یک عمر کار صادقانه یعنی حدود چهل سال کار گویندگی بدون اشتباه در واحد خبر صدا و سیما، برای رادیو و بیشتر در شبکه یک تلویزیون بهترین کار‌ها را ارائه داد و بدون خستگی خبر می‌خواند که اخبار ساعت هفت بامدادی رادیو در صبح رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و نحوه خواندن خبر که هیچ‌کس قادر به انجام آن کار سخت در آن شرایط دشوار نبود و تأثیرگذاری آن را بیشتر مردم عزیزمان به یاد دارند و حالا باید ایشان ناعادلانه ممنوع‌الصدا و ممنوع‌التصویر شود! واقعاً چرا؟! و چرا با چنین افراد بی‌بدیل و چنین نخبگانی در کشور این‌گونه برخورد ناشایست و رفتار عجیب و ناسپاسی می‌شود؟!
تخلف مشاورین املاک/ آقای احمدی: اگر یک بنگاه املاکی فروش زمین زراعی به جای مسکونی انجام دهد فقط در حد یک تذکر و یا با تلاش زیاد در آن اتحادیه  این تخلف را اثبات کنی و کارهایت را پیش ببری نهایتاً 15 روز پلمب می‌کنند و دوباره آن شخص کلاهبردار با استفاده از همان جواز کسب به کارش ادامه می‌دهد. به نظر بنده این قضیه منطقی نیست. اگر کسی کلاهبردار است باید جوازش لغو شود و در لیست سیاه برود.
اطلاع‌رسانی جهت استفاده از نخ دندان/ سلیمان بلغار: نخ دندان در بهداشت دندان جا نیفتاده و مردم توجه و رغبتی به استفاده از این وسیله که جزو بهداشت دندان است نمی‌کنند. پیشنهاد می‌کنم برای اینکه این بی‌توجهی ادامه نداشته باشد. نخ دندان همراه مسواک فروخته شود و اطلاع‌رسانی بیشتر صورت گیرد.