سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما
و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید



تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

ازدحام مسافران اتوبوس‌ها و مترو/ کاویان از اصفهان: بیش از 6ماه از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد ولی کماکان به علت عدم سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل عمومی، با ازدحام مسافران اتوبوس‌ها، مترو و... روبه‌رو هستیم. چرا به فکر سلامتی مردم نیستید؟
سلامتی از درس مهم‌تر است/ یک شهروند: خط قرمز اولیای دانش‌آموزان سلامتی فرزندان‌شان در مدارس است، اصرار بر مراجعه حضوری در مدارس امسال تبعات زیادی خواهد داشت و مردم بحق نگرانند، سلامتی از درس مهم‌تر است.
حق بیمه حق‌التدریس‌ها/ آقای محمد: به صورت حق‌التدریسی در آموزش و پرورش تدریس می‌کنم. برای درمان به بیمارستان مراجعه کردم اما دفترچه‌ام اعتبار نداشت. حداقل بیمه ما را در این دو ماه تابستان پرداخت می‌کردند که مشکل درمان ما حل شود. از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست مساعدت دارم.
تعیین وضعیت برای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی/ ما جمعی از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی که به طور مستمر از سال 92 در حال فعالیت هستیم، بیشتر همکاران دارای سابقه تدریس و فعالیت در امر آموزش و نیز دارای مدارک دانشگاهی و بالاتر از کارشناسی هستند ولی متأسفانه تاکنون تعیین وضعیت نشدیم و در کمال بی‌عدالتی کنار گذاشته شده‌ایم. ما خواستار این هستیم که صدای ما و خواسته ما دیده و شنیده شود.
بیمه درمان بازنشسته‌های آموزش و پرورش/ آقای بخشی از رضوانشهر: به استحضار وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مسئولین محترم بیمه‌های تأمین درمان و آتیه سازان حافظ می‌رسانیم ما بازنشسته‌ها حداقل یک دهه است که با حقوق دریافتی ناقص زندگی می‌کنیم. بیشتر ما سه نوع بیمه درمان پرداخت می‌کنیم اما اکثر مکان‌های درمانی نقداً به مداوا می‌پردازند. مانند فیزیوتراپی‌ها و غیره که ما توان پرداخت نقدی را نداریم.  لطفاً چاره‌ای اندیشیده شود.
بیکار ی به دلیل بیماری کرونا / ابوالفضل عراقیه فراهانی:  اینجانب حدود 30 سال است راننده برون‌شهری هستم. از بدو ورود بیماری کرونا بیکار شده‌ام برای اینکه شوفر بودم و ماشین نداشتم حالا بعد از 30 سال نه می‌توانم کاری از اول شروع کنم، نه می‌توانم بیمه‌ام را به حساب بریزم.  مسئولان برای امثال ما تصمیمی بگیرند تا مشکلات ما نیز حل شود.