رئیس‌جمهوری در پیام‌های جداگانه روز ملی سه کشور را تبریک گفت دعوت روحانی از پادشاه مالزی برای سفر به ایران

رئیس‌جمهوری در پیام‌هایی جداگانه، فرا رسیدن روز ملی کشورهای قرقیزستان، مالزی و ویتنام را به سران این کشورها تبریک گفت.
حسن روحانی در پیامی خطاب به سورنبای جئین بکوف، رئیس‌جمهوری قرقیزستان نوشت: «فرا رسیدن روز ملی جمهوری قرقیزستان را به جنابعالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک بیش از پیش شاهد توسعه روزافزون روابط فی‫مابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشیم. تلاش مضاعف مسئولان دو کشور برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات احتمالی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، می‌تواند گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم آوردن رفاه بیشتر برای ملت‌های‌مان باشد. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی مردم جمهوری قرقیزستان و همچنین رهایی از بیماری جهانی کرونا را مسالت دارم».
وی همچنین در پیامی به سلطان عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه، پادشاه مالزی اظهار کرد: «فرا رسیدن روز ملی مالزی را به جنابعالی، دولت و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم. جمهوری اسلامی ایران ضمن تحسین مواضع و تلاش‌های دولت و مردم مالزی و دیدگاه مشترک دو کشور در مقابله با بحران‌های جهان اسلام از جمله اشغال فلسطین و آلام مردم مظلوم آن، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی دنیای اسلام را گفتگو و تعامل سازنده میان دولت‌های اسلامی می‌داند. در این چارچوب مایلم از آن‌جناب برای سفر به جمهوری اسلامی ایران به منظور گفت‫وگو و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جهان اسلام و ابتکارات جمهوری  اسلامی ایران در راستای تقویت صلح و ثبات و همچنین توسعه هرچه بیشتر روابط دوجانبه با کشور دوست و برادر مالزی دعوت نمایم. امیدوارم در پرتو اراده سیاسی موجود، بیش از پیش شاهد همبستگی میان دو ملت و توسعه روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی باشیم. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و نیکبختی مردم مالزی را مسالت دارم».
 وی همچنین در پیامی خطاب به نگوین فوترونگ، رئیس جمهوری سوسیالیستی ویتنام نوشت: «فرا رسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام را به جنابعالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک مقامات بلندپایه دو کشور، بیش از پیش گسترش یافته و شاهد توسعه و تعمیق مناسبات در تمامی زمینه‌ها باشیم. سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری سوسیالیستی ویتنام را آرزومندم».
سایر اخبار این روزنامه
مسعود مهرابی، مدیر مسئول مجله فیلم درگذشت داغ «مسعود» بر دل نگاتیو و کاغذ جلال خوش‫چهره تعامل یا تعارض با جامعه بین‌المللی؟ حذف دلار 4200 تومنی مقدمه یکسان‌سازی نرخ ارز می‌شود؟ باید و نباید ارز تک نرخی فیفا باز هم به فدراسیون فوتبال درباره دخالت نهادهای دولتی در ورزش هشدار داد فوتبال ایران دوباره زیر تیغ تعلیق نایب رئیس مجلس از جزئیات مهم طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد سن، مدرک تحصیلی و سابقه مدیریتی معیارهای جدید کاندیداتوری ارسال روزانه ۱۰۰ هزار پیامک به مالکان بیش از یک خانه راه فرار محتکران مسکن بسته می‌شود؟ رئیس‌جمهوری در پیام‌های جداگانه روز ملی سه کشور را تبریک گفت دعوت روحانی از پادشاه مالزی برای سفر به ایران به جز مناطق قرمز؛ از ۱۵ شهریور دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند شروع متفاوت سال تحصیلی برای کلاس اولی‌ها از سوی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا انجام شد ابلاغ سلام رهبری به کارکنان پدافند هوایی وزیر امور خارجه آمریکا، محاصره ایران را در دستور کار قرار داده است ماموریت ویژه پمپئو در خاورمیانه اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی در فرودگاه ابوظبی نشست رقابت جهانی برای دستیابی به واکسن کرونا