در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه انجام شد موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه‌های ویژه اقتصادی

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه مبنی بر تداوم فعالیت شعب ویژه دادگاه انقلاب اسلامی جهت رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی با لحاظ برخی اصلاحات، با این درخواست موافقت کردند.
مرکز رسانه قوه قضائیه در این باره اعلام کرد: «رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه مبنی بر تداوم فعالیت شعب ویژه دادگاه انقلاب اسلامی جهت رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی با لحاظ برخی اصلاحات، با این درخواست موافقت کردند. رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای با اشاره به استمرار شرایط و ضرورت‌های اعلام شده در نامه دو سال قبل قوه قضائیه برای تشکیل این دادگاه‫ها، درخواست مزبور را مطرح و خاطرنشان کرده است بزودی پیشنهادات و نیازمندی‌های قانونی قوه قضائیه در جهت مبارزه قاطع، سریع، قانونی و توام با عدالت به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد».
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» دلایل افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر را بررسی کرد سلام به پراید 100 میلیون تومانی! کورش الماسی «اصلاح طلبان»، ممنوع! واعظ آشتیانی: زمان کف زدن مردم برای افتتاح طرح‌ها تمام شده است طرح‌های نیمه تمام، ارثیه دولت‌ها برای یکدیگر چرا در چند سال اخیر کمتر شاهد ورود چهره‌های جدید به عرصه حرفه‌ای بازیگری هستیم؟ افول ستاره‌سازی در غیاب مدرس بازیگری و ریسک تهیه‌کننده دو عضو شورای شهر تهران در سخنان جداگانه‌ای به انتقاد از دولت و مجلس پرداختند گلایه‌های «بهشت» از «پاستور» و «بهارستان» نایب رئیس مجلس: لازم است مدتی در کشور نظام پارلمانی حاکم شود تکرار احیای نخست‌وزیری از سوی اصولگرایان اهداف سفر وزیر خارجه سوئیس به ایران چیست؟ تهران، برن و یک قرن رابطه دیپلماتیک در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه انجام شد موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه‌های ویژه اقتصادی سخنان عجیب یک نماینده امضاکننده طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اینترنتی توجه‌ها را به خود جلب کرد خطرهای محیط «آندروید» و تفاوت ساعات مصرف اینترنت! جنگ سرد امان و ابوظبی ادامه دارد تهدید بن زاید به اخراج ۲۵۰ هزار اردنی رئیس قوه قضائیه: اطلاعات محرمانه‌ای داریم که آمریکا و اروپا حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند