سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

با این تورم چگونه زندگی کنیم؟/ یک شهروند از رشت: 200 هزارتومان کمیته امداد به ما می‌دهد و مبلغ 250 هزار تومان هم یارانه می‌گیریم. نه حقوقی داریم و نه درآمدی. به دادمان برسید. با این تورم چگونه می‌شود زندگی کرد؟
واردات کالای ساخته شده خارجی و اتومبیل ممنوع شود/ اکبر عابدی: اخیراً زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که تولیدات اتومبیل داخلی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان نیست و اتومبیل خارجی با ارز دولتی یا آزاد وارد شود. آیا داشتن اتومبیل از واجبات است که در صورت عدم تولید مورد نیاز مجبور باشید وارد کنید؟ واردات کالای خارجی که نمونه آن در داخل تولید می‌شود با اصل خودکفایی و استقلال در تولید مغایرت دارد. در شرایط اقتصادی کنونی که ارز آوری از طریق فروش نفت بسیار اندک شده آیا واردات کالاهای ساخته شده و بویژه اتومبیل خیانت به مردم و کشور نیست؟ چرا به طور کلی واردات کالاهای ساخته شده خارجی به جز دارو و بعضی از مواد غذایی و مسافرت‌های تفریحی ممنوع اعلام نمی‌شود.
فقط بوستان را آبیاری کنید نه خیابان‌های اطراف را/ یک شهروند: صبح، زمانی که با خودرو از کنار بوستان‌های کنار اتوبان‌ها گذر می‌کنی ناگهان خیس می‌شوی بخصوص در این روزها که شیشه‌های بیشتر خودرو‌ها پایین است و زمانی هم که تازه از کارواش آمده باشی بیشتر خیس و ناراحت می‌شوی چون دوست نداری نه خودت و نه خودروات آبیاری شود! متصدی محترم آبیاری، لطفاً فلکه‌های آب را طوری تنظیم کن که فقط محل مورد نظر که درختان و چمن‌ها هستند آبیاری شوند نه خودرو‌های گذری. چون اصلاً نیازی نیست که همه خودرو‌ها شسته شوند.
 اگرفواره ها درست تنظیم نشوند هم راننده و هم افرادی که در خودرو نشسته اند خیس می شوند که این کار اصلاً درست نیست. بخصوص برای موتورسوارانی که از کنار این بوستان‌ها تردد می‌کنند. از بخش آبیاری شهرداری و کسانی که مسئول تنظیم این فواره ها هستند تقاضا دارم لطفاً فقط بوستان را آبیاری کنید نه خیابان‌های اطراف و خودرو‌های در حال تردد را.