درخواست تتلو از امام جمعه مشهد برای برگزاری کنسرت

آفتاب یزد- گروه سیاسی: شاید باورش سخت باشد اما امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از علم‌الهدی امام جمعه مشهد درخواست کرده تا بگذارد در این شهر کنسرت برگزار کند. پیش از برگزاری انتخابات، سیدابراهیم رئیسی کاندیدای اصولگرایان با این خواننده زیرزمینی و خاص در فرودگاه دیدار کرد و تصاویر این ملاقات در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فوق‌العاده‌ای داشت. عده‌ای از اصولگرایان از این دیدار رنجیده خاطر شده و آن را اشتباه دانستند و برخی دیگر از فعالان این جناح نیز درصدد توجیه برآمدند. اما پس از آنکه انتخابات به نفع حسن روحانی به پایان رسید مشخص شد که ترفند ستاد رئیسی برای جذب طرفداران تتلو ثمری نداشته است. طرفداران رئیسی امید داشتند چهار میلیون دنبال‌کننده پست‌های تتلو در شبکه‌های اجتماعی را جذب خود کنند.
ولی نکته جالب ماجرا زمانی رخ داد که پس از پیروزی حسن روحانی برخی طرفداران رئیس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی از وی خواستند تا به تتلو مجوز برگزاری کنسرت در مشهد را بدهد. علم‌الهدی پدر همسر ابراهیم رئیسی جزو مخالفان برگزاری کنسرت در مشهد است و می‌گوید تا زمانی که در این شهر حضور دارد اجازه برگزاری کنسرت را نمی‌دهد. حال تتلو از امام جمعه مشهد خواسته است که با برگزاری کنسرت وی موافقت کند.
او نوشته است: «بزرگ مشهد یه زمان فرموده بودند که در مشهد کنسرت مجاز نیست به دلیل احترام به امام رضا (ع) و درست هم فرمودند!!! ما به حرمت ایشان اقدام نکردیم و نخواهیم کرد!! اگر بزرگتر اجازه دادند و ما را پذیرفتند و تشخیص دادند که ما اجازه داریم که ما انجام وظیفه می‌کنیم!! اما تا بزرگ و امام جمعه مشهد به ما اجازه ندن ما حتی اقدام برای کنسرت هم نخواهیم کرد!! بزرگتر اگه راضی نباشه می‌خوام نباشم اصلا.»