تحریم دیگری برای ایران نمانده است!

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ می گوید ایالات متحده گزینه چندان دیگری برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران ندارد.
به گزارش سبزوارنیوز، رابرت اوبراین در پاسخ به سوالی درباره واکنش آمریکا به دخالت ایران و روسیه در انتخابات ایالات متحده گفت:‌ یکی از مشکلات ما با ایران و روسیه این است که در حال حاضر به قدری دو کشور را تحریم کرده ایم که کار چندانی نمانده که انجام دهیم.
اوبراین همچنین در مصاحبه با شبکه سی بی اس، ایران را متهم کرد که با دخالت در انتخابات آمریکا می خواهد به دونالد ترامپ ضربه بزند.
در روزهای گذشته ایالات متحده با متهم کردن ایران و روسیه به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ۵ موسسه ایرانی را تحریم کرد.


بنا بر اعلام وزارت دارایی آمریکا، سپاه پاسداران، نیروی قدس سپاه، موسسه بیان رسانه گستر، انجمن اسلامی صدا و سیما و انجمن بین المللی رسانه های مجازی به خاطر تلاش برای انتشار اطلاعات گمراه کننده پیش از انتخابات سوم نوامبر آمریکا هدف تحریم قرار گرفته‫اند.
آمریکا پیش از این ۱۸ بانک و موسسه مالی ایران را در راستای سیاست فشار حداکثری خود هدف تحریم قرار داده بود.
این اقدام پس از اعلام فعال شدن مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اعلام شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‫گوید درصورت پیروزی او در انتخابات، ایران و ایالات متحده به سرعت وارد مذاکره خواهند شد و توافق خواهند کرد.
رابرت اوبراین هفته گذشته گفت تبعات اقتصادی تحریم های ایالات متحده به قدری شدید بوده است که درصورت پیروزی ترامپ در انتخابات، خودداری از مذاکره با آمریکا برای ایران بیشتر از یک یا دو ماه امکان‫پذیر نخواهد بود.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از حواسی جلسه بررسی وضعیت بازار سرمایه گزارش می‫دهد بورس گرفتار در گرداب اما و اگرها محمد یوسفی آرامش جشن زودهنگام بایدن یا رقابت شدید انتخاباتی؟! نهادهای حاکمیتی باید به تامین فضای استیجاری برای طبقات مختلف جامعه اقدام کنند نگرانی از ساخت خانه‌های ۶۰ متری دلایل مهاجرت خوانندگان به خارج از کشور چیست؟ قمار بر سر موسیقی پس از حواشی خرید ساختمان 120 میلیارد تومانی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری کلید خورد آیا احزاب می‌توانند طلسم رویکرد واقعی حزبی را در انتخابات 1400 بشکنند؟ رویای ناتمام نامزد حزبی اظهارات ماکرون درباره پیامبر اسلام با اعتراضات گسترده و درخواست تحریم کالاهای فرانسوی در کشورهای اسلامی مواجه شد جهان اسلام علیه فرانسه و ماکرون رئیس قوه قضائیه: هتک حرمت نسبت به هر شخصی مذموم و محکوم است پس از تذکر رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس و سیاسیون قالیباف سکوت خود در مقابل توهین نمایندگان به روحانی را شکست تحریم دیگری برای ایران نمانده است!