‌سرمایه امروز و امید آینده

‌سرمایه امروز و امید آینده سیدمحمود حسینی ربنا افرغ علینا صبرا و توفنا مسلمین
خبر پرکشیدن ناگهانی برادری مخلص و توانا جانباز عزیر محمدرضا نجفی باعث اندوه فراوان شد. در دوره چهارساله نمایندگی مجلس دهم با احساس مسئولیتی کم‌نظیر گام‌های بلندی در جهت اصلاح مدیریت کشور و مبارزه با فساد برداشت. او پیگیر طرح تحقیق‌و‌تفحص خودرو بود و خود ریاست این طرح را بر عهده گرفت و با وجود مقاومت پیدا و پنهان منفعت‌جویان، جانانه پای آن ایستاد و همه گلوگاه‌های فساد در این صنعت را استخراج و طرح‌های پیشنهادی مؤثری تهیه و در آخرین روزهای مجلس دهم به تصویب رساند.‌ به واقع این طرح راه نجات و بلکه مانیفست اصلاح صنعت خودرو کشور است که متأسفانه راحت از کنار آن عبور شد.
وی در کنار انجام وظایف نمایندگی با جمعی از نمایندگان و دوستان همفکر همکاری فعالی در تشکیل سمن ضد فساد جهد (جمعیت هم‌اندیشان دادخواه) داشت.
کار دیگر زنده‌یاد نجفی اقدام به تشکیل فراکسیون اقتصاد دریامحور بود که نمایندگان ذی‌ربط و علاقه‌مند مجلس دهم را گرد هم آورد تا راهکارهایی سازنده و کارساز برای بهره‌گیری از ظرفیت مهم دریا و سواحل طولانی آن شناسایی شود.
این عزیز سفرکرده همواره از درد مردم و بی‌عدالتی‌ها رنج می‌کشید و ضمن اینکه این رنج را در درون خود فرومی‌خورد؛ اما هرکاری از دستش می‌آمد برای بازکردن گره‌های کار مردم فروگذار نمی‌کرد.
او به‌راستی سرمایه امروز و امید آینده کشور بود. خداوند این انسان ارزشمند را غریق رحمت واسعه خود کند و به خانواده و همه دوستان و بستگانش صبر و اجر عطا فرماید. آمین.