ارکستر ناهماهنگ

فتح اله دهقان‪-‬ انسانها از راههای متنوع و متفاوتی به آرامش می‌رسند.از جمله راههای ایجاد آرامش در انسانها نوای موسیقی است. اجرای موسیقی به شیوه تک نوازی و تک خوانی که فرد به تنهائی به اجرای موسیقی می‌پردازد.
نوع دیگر اجرای موسیقی گروهی است که توسط تعداد محدودی از افراد ویا توسط گروه ارکستر که شامل تعداد بیشتری از افراد با استفاده از سازهای گوناگون است می‌باشد.
در اجرای گروهی موسیقی، هماهنگی گروه ارکستر امری مهم و اساسی است، زیرا منجر به تولید آهنگ‌های زیبا و دلنشین شده که موجب آرامش انسانها می‌شود.
ناهماهنگی در گروه ارکستر منجر به تولید نواهایی می‌شود که نه تنها آرامشی برای انسان ایجاد نمی‌شود بلکه آلودگی صوتی آن روح وروان افراد را صیقل می‌دهد.


از سوی دیگر وآن روی سکه در جهان سیاست، در دنیای قدیم حاکمیت قائم به شخص بود وسیاست ورزی توسط شخص حاکم و همه تصمیمات به او ختم می‌شد.
تغییر و تحولاتی که در غرب منجر به رنسانس شد کلیه بخشهای این جوامع را متحول کرد.به تبع آن تحولاتی در شیوه حکمرانی و سیاست‌ورزی در جوامع غربی ایجاد شد.
به این مفهوم که خرد جمعی جایگزین حکومتهای فردی شد.در این راستا و براساس نظریات منتسکیو قوای ثلاثه مقننه،مجریه وقضائیه برای اداره این جوامع شکل گرفت.فعالیت و تلاشهای هماهنگ قوای سه گانه و عواملی دیگر، منجر به اداره بهینه و پیشرفت و توسعه این جوامع شده است.
با جنبش مشروطه در ایران پدیده‌هایی همچون قانون،عدالت خانه، انتخابات،سلطنت مشروطه و........ وا رد ادبیات سیاسی ایران شد. در این راستابه تدریج قوای سه گانه در ایران شکل
گر فت. در حال حاضر امور کشور توسط سه قوه مقننه،مجریه و قضائیه رتق وفتق می‌شود. در صورت وجود هارمونی وتلاش هماهنگ،با برنامه ودر چارچوب منافع ملی و قانون قوای سه گانه به مثابه هماهنگی در گروه ارکستر که موجب تولید موسیقی و آرامش بر‌ای افراد می‌شود،زمینه رفاه،آسایش،آرامش و امنیت را برای آحاد ملت ایران فر اهم نموده و می‌تواندمنجر به توسعه کشور شود.ناهماهنگی و اختلاف قوا در سطح ملی در راستای منافع برخی جریان‌های سیاسی،باندهای قدرت و فرصت طلبان داخلی است. در سطوح منطقه‌ای و جهانی به کام رقبا و دشمنان تاریخی این مرز و بوم و دشمنان قسم خورده نظام است.
برآیند اختلافات میان قوا نه تنها گره‌ای از کار مردم باز نمی‌کند بلکه موجبات ایجادمشکلات مضاعف برای ملت ایران شده و مضر برای منافع ملی و امنیت ملی
کشور است.