سپاه برای خدمت به مردم با تمام وجود پای کار است

 سرلشکر حسین سلامی‌،‌ در حاشیه بازدید از منازل آسیب‌دیده بندر امام خمینی(ره) ناشی از بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات مردم این شهرستان اساسی بوده و گله مردم از مسئولان به‌جاست و ما درددل و مشکلات آنها را شنیدیم.
وی افزود: نخست از مسئولان استان می‌خواهیم به صورت جدی به مشکلات این منطقه رسیدگی کنند و ما نیز برای همکاری در این راستا آمادگی کامل داریم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دیروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که لوله‌کشی بخش‌هایی از مناطق بندر امام که دچار آبگرفتگی شدند انجام شود تا در صورت بارندگی‌های احتمالی در آینده بار دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.
وی بیان کرد: تجهیز و تعمیر منازل مردم آسیب‌دیده در این منطقه نیز در اولویت قرار گرفته و در حال حاضر گروه‌های جهادی مشغول خدمت به مردم هستند.


سرلشکر سلامی تصریح کرد: به صورت جدی پیگیر خواسته‌های مردم و رسیدگی مسئولان هستیم و جا دارد از صبر و شکیبایی مردم تشکر کنم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بازدید از مناطق آسیب دیده استان و رسیدگی به مشکلات مردم بندر امام خمینی(ره) ساعاتی پیش وارد خوزستان شد.
بازدید فرمانده کل سپاه
از منازل آسیب‌دیده بندر امام خمینی(ره)
سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بازدید از مناطق آسیب‌دیده استان و رسیدگی به مشکلات مردم بندر امام خمینی(ره) وارد خوزستان شد.
سلامی در بدو ورود به شهرستان ماهشهر در جمع مردم آسیب‌دیده از آبگرفتگی‌های اخیر بندر امام‌(ره) ‌حاضر شد و از نزدیک با مشکلات مردم بندر امام خمینی(ره) بررسی و با مردم به گفت و گو پرداخت.
فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین از روند خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مناطق آسیب‌دیده دیدن کرد.
پیش از این نیز سپاه آمادگی خود را برای ارائه خدمت به مناطق آسیب‌دیده از سیل در سطح استان خوزستان بخصوص بندر ماهشهر اعلام کرده و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج وارد میدان شده بود.
سایر اخبار این روزنامه
ایمان راسخ به مبانی انقلاب و غیرت دینی و انقلابی نشانه‌های بارز مرحوم آیت‌الله یزدی بود روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست بایدن، مذاکره و خوابی که برای این چند ماه دیده‌اند(یادداشت روز) اخبار ویژه آمریکا و متحدانش میلیاردها دلار سلاح در اختیار داعش قرار‌داده‌اند قیمت‌گذاری سلیقه‌ای در بازار خودرو کار سایت‌ها و دلالان است شناسایی و دستگیری بخشی از عوامل ترور شهید فخری‌زاده ماکرون: صنعت هسته‌ای اساس استقلال راهبردی فرانسه است عالِم روحانی که جشن‌های شاه و فرح را به تعطیلی کشاند سپاه برای خدمت به مردم با تمام وجود پای کار است محسن رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است از دروغ اختیارات 30 درصدی رئیس‌جمهور تا سر و دست شکستن برای ورود به پاستور! روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست