محسن رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری در ساختمان مرکزی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره امنیت کشور و به‌ویژه شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده گفت: سرلشکر باقری درباره شهادت شهید فخری‌زاده گفت که سرویس‌های اطلاعاتی و تروریستی در ۱۰ سال اخیر بارها به‌دنبال ترور این شهید بودند اما موفق نمی‌شدند اما در اقدام اخیر با استفاده از فناوری‌های جدید و تیربار هوشمند لیزری که با ماهواره کار می‌کرد و همچنین اطلاعات دقیقی که از مسیر حرکت و انحراف از جاده اصلی تهران به سمت آبسرد صورت گرفت، دست به این اقدام زدند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شلیک با تیربار صدا خفه‌کن انجام شد و وقتی تیرها شلیک می‌شد هم محافظان و هم خود شهید و خانواده شهید صدای گلوله را نمی‌شنیدند بنابراین توانستند او را به شهادت برسانند.
به گزارش ایرنا، رضایی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی که برای یافتن عاملان صورت گرفته است. سرلشکر باقری توضیح دادند پیشرفت‌های خوبی را به او گزارش داده‌اند و بنابر اعلام سرلشکر باقری سلاح استفاده در ترور شهید فخری‌زاده مورد استفاده ارتش ناتو است.
سایر اخبار این روزنامه
ایمان راسخ به مبانی انقلاب و غیرت دینی و انقلابی نشانه‌های بارز مرحوم آیت‌الله یزدی بود روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست بایدن، مذاکره و خوابی که برای این چند ماه دیده‌اند(یادداشت روز) اخبار ویژه آمریکا و متحدانش میلیاردها دلار سلاح در اختیار داعش قرار‌داده‌اند قیمت‌گذاری سلیقه‌ای در بازار خودرو کار سایت‌ها و دلالان است شناسایی و دستگیری بخشی از عوامل ترور شهید فخری‌زاده ماکرون: صنعت هسته‌ای اساس استقلال راهبردی فرانسه است عالِم روحانی که جشن‌های شاه و فرح را به تعطیلی کشاند سپاه برای خدمت به مردم با تمام وجود پای کار است محسن رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است از دروغ اختیارات 30 درصدی رئیس‌جمهور تا سر و دست شکستن برای ورود به پاستور! روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست روحانی: بگذارید مردم شاد باشند! آقای رئیس‌جمهور وقت خوبی برای شوخی نیست