چاوشی سانسور می‌شود چون در حمایت از روحانی خوانده

آفتاب‌یزد- گروه‌شبکه: روز جمعه آخرین قسمت از سریال «دیوار به دیوار» از شبکه سه سیما پخش شد. در قسمت پایانبندی این سریال کلیپی با صدای محسن چاوشی با همراهی بازیگران این مجموعه پخش شد که این بازیگران ترانه «بیست‌هزار آرزوی» محسن چاوشی را به‌صورت دابسمش اجرا می‌کردند این در حالی بود که در بازپخش این سریال این کلیپ حذف شد. علت این اتفاق کنداکتور فشرده شبکه سه اعلام شده است. اما با این وجود عده‌ای بر این باورند چون این ترانه در حمایت از حسن روحانی خوانده شده است صدا و سیما آن را حذف کرده است. گفتنی است، محسن چاوشی «بیست‌هزار آرزو» را در حمایت از «حسن روحانی» منتشر کرده بود و درباره آن گفته بود: این قطعه را با شعری از حضرت مولانا به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم به امید آینده‌ای شاد و سراسر مهر».
یکی از کاربران در این خصوص نوشته است:«چون در حمایت روحانی خوانده بود حذف شد آخه چرا؟»
کاربر دیگری گفته است: «چه اتفاقی میفته که بار اول پخش می‌شود و اما در بازپخش نه؟»
دیگری نوشت: «طرف برای دومین بار رئیس‌جمهور شده اون هم با آمار بسیار بالا، ولی صداوسیما... یه چیز کوچولو در حمایتش پخش کنه».


فرد دیگری گفته: «بنده‌های خدا نمیدونستن در حمایت از روحانی خونده که پخش‌کردن، بعد فهمیدن چی شده، سانسور کردن».
کاربران دیگری نوشته‌اند: «مگه الان زمان تبلیغاته که حذفش کردن؟»،«اینکه یه آهنگ آدم رو یاد رئیس‌جمهور قانونی مملکت بندازه مشکل داره، اما بیان رسما از رقیب انتخاباتی‌اش حرف بزنن تو زمان انتخابات خوبه»، «دَم عوامل سریال گرم، همون یه بارم که پخش شد خیلی حال داد، صداوسیما عادت نداره معلوم بود از دستشون در رفته بود!»، «واقعا متاسفم که یکسری آدم سلیقه‌ای تصمیم می‌گیرن که اثر معکوس میذاره و کسی دیگه میل نداره برنامه‌های صدا و سیما رو ببینه»، «این چیزا تازگی نداره. ما عادت کردیم به تیغ سانسور»، «اینکه ما رو... فرض می‌کنند، بدترین توهینه!»