مذاکرات ترکیه و روسیه درباره سرنوشت شهر عین عیسی سوریه

منابع آگاه از دیدار افسران روسیه و ترکیه در سوریه و گفت‌وگو درباره سرنوشت شهر عین عیسی خبر دادند. به گزارش ایسنا، منابع آگاه به اسپوتنیک گفتند که دیداری میان افسران ارتش روسیه و نیروهای ترکیه در اطراف شهر عین عیسی در شمال رقه برگزار شد.
طبق این گزارش، این نشست به درخواست ترکیه و به منظور بررسی سرنوشت شهر عین عیسی انجام شد.
منابع مذکور دراین‌باره گفتند که طرف ترکیه‌ای به عنوان پیش شرطی برای دستیابی به توافق و توقف هرگونه عملیات نظامی احتمالی خود در عین عیسی از روسیه خواست که نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت آمریکا به طور کامل از این شهر خارج شوند.
این منابع همچنین اعلام کردند که دولت سوریه و ارتش روسیه از نیروهای سوریه دموکراتیک خواسته‌اند که به طور کامل از عین عیسی خارج شوند و پرچم سوریه بر فراز نهادهای این شهر برافراشته و تحویل ارتش سوریه داده شود تا آنها مانع از حملات ترکیه به این شهر شوند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» چگونگی وضعیت بازار مسکن در ماه‌های آتی را بررسی کرد مسکن گرفتار حباب قیمتی؟ جلال خوش چهره فاصله نگاه ایران و اروپا به برجام ادبیات کودک و نوجوان چگونه می‌تواند به عصر طلایی خود بازگردد؟ خلاقیت، کلیدواژه کتاب‌خوان شدن کودکان شیوع کرونا‌ویروسِ جدید در بریتانیا، تا چه حد نگران‌کننده است؟ جهان در هراس ویروس انگلیسی رونمایی از 17 ورزشگاه ایرانی برای میزبانی جام ملت‌ها نیاز مبرم به ساخت و ساز ورزشگاه‌های قدیمی توافق اصولگرایان سنتی و پایداری ها منتفی شد؟ جبهه پایداری به دنبال کشف «اصلح» اروپا عقب نشینی کرد؟ بازگشت به برجام بدون پیش شرط ظریف: جنایت‌طالبان را نه بخشیدیم و نه فراموش کردیم پاسخ به ابهام های حضور طالبان در ایران رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: دولت نظرات اصلاحی مجلس را با حفظ شاکله کلی بودجه لحاظ می‌کند مذاکرات ترکیه و روسیه درباره سرنوشت شهر عین عیسی سوریه چالش‌ها و موانع شکل گیری روند دیپلماتیک میان ایران و آمریکا