سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

مشکلات زندگی یک هموطن/ هادی فلاحتکار از گیلان: 23 ماه سابقه جبهه دارم. برخی از کسانی که مثل من سابقه جبهه داشته‌اند در حال حاضر با حمایت از سوی برخی ارگان‌ها حقوق ماهانه دریافت می‌کنند. با توجه به مشکلات زندگی خود از مسئولان ذیربط درخواست دارم با توجه به سابقه حضور در جبهه اینجانب را مشمول حمایت خود قرار دهند تا کمی از مشکلاتم کاسته شود.
افزایش بی‌رویه قیمت محصولات لبنی/ اصغر قلی زاده: قیمت شیر در دو سال گذشته تقریباً دو برابر شده و برخی دیگر از محصولات لبنی بعضاً چند برابر افزایش قیمت داشته است. آیا محصولات لبنی یا محصولی مثل خرما از خارج از ایران وارد کشور می‌شود که به ارز وابسته باشند که این همه افزایش قیمت پیدا کنند.
گرانی قیمت مرغ/ محمود فؤاد کاسب: در برخی از فروشگاه‌های پروتئینی، قیمت مرغ را با نرخ بالاتر از قیمت تنظیم بازار عرضه می‌کنند. از مسئولان ذیربط درخواست نظارت بیشتری در خصوص قیمت مرغ را داریم.
درود و سپاس به خانم مخبر/ آقای عسگری از تبریز: می خواستم در اینجا از خانم طیبه مخبر تشکر کنم که کار بسیار بزرگی انجام دادند. دختر یکی از مسئولین محترم کشور چنین ریسکی را قبول کرده و واکسن ایرانی را تزریق کرده که اعلام کنند به پزشکان ایرانی اعتماد دارند. درود بر این خانم محترم و پدر گرامیشان.
علت پذیرفتن کپی رنگی در محاکم قضایی چیست؟/ منصور خامسی: کپی رنگی اسناد را که علت جعل و کلاهبرداری است چرا برخی از محاکم قضایی آن‌را می‌پذیرند. علت چیست؟ از مسئولان محترم قضایی خواهشمندم پیگیری کنند.