رئیس قوه قضائیه: دولتمردان وظیفه دارند دسترسی مردم به کالاهای مورد نظرشان را تسهیل کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند در شب عید با رفع دغدغه‌های جامعه، دسترسی مردم به کالاهای مورد نظرشان را تسهیل کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضائیه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه (۱۸ اسفند) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق معرفت نسبت به مقام امامت و محبت و دلدادگی به وجود مقدس امام موسی کاظم (ع) را عنایت کند و به واسطه وجود مقدس ایشان، حوائج مشروع ملت بزرگ ایران اسلامی را برآورده کند تا این کشور و نظام را به برکت خون مطهر شهدا به اهداف بلند خود نایل آید.
رئیسی با اشاره به شرط جمهوری اسلامی مبنی بر رفع تحریم‎ها که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، افزود: در موضوع راستی آزمایی نیز ابعاد موضوع به روشنی بیان شده و نباید خلاف آن رفتار کرد. انجام راهبرد خنثی سازی تحریم از داخل و تاکید بر شرط رفع تحریم‌ها در خارج، هم دشمن را وادار به عقب نشینی خواهد کرد و هم گشایش‌ها را برای کشور ما به ارمغان می‌آورد.
رئیس دستگاه قضا سپس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز درختکاری و گله مندی ایشان از وضعیت بازار، عنوان کرد: آنچه امروز ما در جامعه، سفرهای استانی، گزارش‌های خبری صداوسیما و به واسطه ارتباط با مردم و نخبگان و دغدغه‌مندان مشاهده می‌کنیم حاکی از این است که امروز هم تولیدکننده هم توزیع کننده هم مصرف کننده ناراحت هستند.


رئیسی با اشاره به نارضایتی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان از وضعیت بازار به ویژه کالاهای مورد نیاز مردم، تصریح کرد: مدیریت زنجیره تولید، تامین و مصرف آنچنان دست نیافتنی و پیچیده نیست که در فقدان آن وضعیتی برای دلالان فراهم شود تا آن‌ها عرصه را بر مردم، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تنگ کنند.
رئیس قوه قضاییه زنجیره تولید، تامین و مصرف را فرآیندی قابل مدیریت کردن دانست و با بیان اینکه این مدیریت می‌تواند مردم را در دستیابی به کالای مورد نظرشان کمک کند، افزود: امروز سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و بخش‌های مختلف در رابطه با مدیریت زنجیره تولید، تامین و مصرف، مسئولیت قانونی بر عهده دارند.
رئیسی همچنین با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند در شب عید با رفع دغدغه‌های جامعه، دسترسی مردم به کالاهای مورد نظرشان را تسهیل کنند، گفت: قوه قضاییه آماده است که در تمام شهرهای کشور به دولت و بخش‌های مسئول در جهت دستیابی به مدیریت بهتر زنجیره تولید، تامین و مصرف کمک کند.
سایر اخبار این روزنامه
خطیب‌زاده در نشست خبری: تماسی با آمریکا درباره برجام نداشتیم محمد یوسفی آرامش هنر خود تحریمی با FATF تاخیر در تصویب لوایح FATF بازی سیاسی یا مصلحت ملی؟ مصوبه اخیر مجلس در خصوص افزایش حق السهم دولت از اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی چه تبعاتی دارد؟ معادله چند وجهی اینترنت، اپراتورها و صدا و سیما فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران اعلام کرد بیشترین نیاز به واکسن کرونا در تهران چرا رمز ارزها در شرایط کنونی برای اقتصاد ایران ضروری است؟ تبعات حذف معاملات رمزارز از صرافی‌ها برای اقتصاد «ابتکار» وضعیت بازار خودرو در سال آتی را بررسی کرد رکود مهمان شب عید بازار خودرو رئیس قوه قضائیه: دولتمردان وظیفه دارند دسترسی مردم به کالاهای مورد نظرشان را تسهیل کنند حسن روحانی: سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا است وزیر کشور دستور شروع فرایند انتخابات شوراها را صادر کرد آخرین وضعیت پرونده «درگیری نماینده مجلس با سرباز» جهانگیری: پول و زمین دو کانون اصلی سوء استفاده و فساد هستند