حادثه تروريستي تهران اقدامي كور و بي‌هدف بود

حادثه تروريستي تهران را به تمامي بازماندگان شهداي اين حادثه تسليت مي‌گويم. اين حملات توسط تروريست‌هاي فرقه‌گرا و جزم‌انديش و توسط بدخواهان و حاسدان دموكراسي ايران به‌خصوص پس از انتخابات شكوهمند كشورمان صورت گرفت. مرتكبان اين حادثه آناني بودند كه تاب و تحمل مشاهده فضاي دموكراتيك موجود در كشور و حضور پرشور مردم ايران را در اين انتخابات در داخل كشور نداشتند.
آن‌ها قصد داشتند با اين اقدام كور و خشن، انتقام خود را ‌از كشورمان كه مهد دموكراسي در منطقه است، بگيرند. كاملا روشن است كه اين عناصر در كجا و چگونه تربيت مي‌شوند و نهايتا براي‌شان هدف‌گذاري‌هاي مشخصي تعريف مي‌شود. لذا اين حادثه را بي‌ارتباط با انتخابات اخير ايران و حضور پرشور مردم نمي‌دانم.
حمله تروريست‌ها درتهران، به پارلماني صورت گرفت كه عالي‌ترين نماد دموكراسي است، و اين موضوع نشانگر آن است كه اين گروه‌ها با اصل دموكراسي و اصول دموكراتيك مشكل دارند، زيرا خودشان فاقد چنين سيستمي بوده واعتقاد زيادي به فضاي آزاد و ساختاردموكراتيك ندارند.
اين حادثه فاقد هرگونه ارزش عملياتي بوده و صرفا يك عمليات كور بي‌هدف است. هدف قرار دادن مردم و شليك به شهروندان مزيتي براي تروريست‌ها نداشته وتنها نتيجه آن وحدت هرچه بيشتر مردم كشورمان از همه اقشار و تفكرات و سليقه‌ها در داخل وخارج از كشور است و قطعا تروريست‌ها پاسخ دندان‌شكني از سوي مردم ايران تحمل خواهند كرد. بار ديگر جا دارد ، جهان به اين موضوع توجه كند كه ترور كوري كه در منطقه ما شكل گرفته و شرايط بغرنجي را ايجاد كرده است از كانون‌هاي خاصي نشات گرفته و جها ن را تهديد مي‌كند، لذا بايد براي‌ حل اين معضل يك اجماع جهاني و راه حل اساسي يافت و با آن مقابله كرد.