عملیات فریب محسن رضایی در فوتبال!

آفتاب یزد- گروه شبکه: محسن رضایی را بیشتری ها، فارغ از وجهه سیاسی اش، به عنوان پای ثابت نامزدهای ریاست جمهوری در ذهن‌هایشان ثبت کرده اند. به طوری که می‌گویند انتخابات بدون محسن رضایی انگار چیزی کم دارد. او در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری همچون ادوار گذشته، ثبت نام کرده و بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. به خصوص با تیزر تبلیغاتی که از خود در این راستا منتشر کرده است. چرا که او در این تیزر پا به توپ شده و گل‌زنی می‌کند. البته گفته می‌شود که کمپین انتخاباتی رضایی این فیلم فوتبال بازی کردن او را منتشر کرده تا نشان دهند او سلامت جسمانی لازم برای ریاست‌جمهوری را دارد. آن هم به این دلیل که شایعاتی مبنی بر احتمال ردصلاحیت محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری با ادعای بیماری و ناتوانی او در فضای مجازی منتشر شده بود.
> واکنش کاربران
حالا این تیزر تبلیغاتی به خصوص نحوه فوتبال بازی کردن محسن رضایی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های جالب آن‌ها را در پی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «گلره رو مجبورش کرده بودن خلاف جهت بیفته رو زمین وقتی محسن رضایی شوت رو میزنه».


یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «آن چیزی که در کلیپ محسن رضایی قربانی شد، شعور دروازه بان بود».
کاربر دیگری گفته است: «محسن رضایی یه کلیپ از فوتبال بازی کردنش پخش کرده که نشون بده صحیح و سالمه و مشکلی نداره، کاش یکی بره بهش بگه داره اشتباه میزنه مشکل ما با سلامتی جسمانیش نیست».
کاربران دیگر نوشته اند: «یکی بیاد بگه این کلیپی که از فوتبال بازی کردن محسن رضایی منتشر شده، شوخی بود»، «محسن رضایی فیلم انتخاباتی درست کرده که توش نقش سوباسا اوزارا رو بازی میکنه»، «فوتبال بازی کردن محسن رضایی من رو یاد زنگ ورزش کلاسای تجربی تو دبیرستان می‌اندازه»، «تو این ویدئوی محسن رضایی، گلر خودش رو پرت می‌کنه بیرون از دروازه که محسن رضایی بزن تو گل»، «اگه به دروازه بان گفته بودن فریب نخور و توپ محسن رضایی رو بگیر طبیعی‌تر بود حس می‌کنم استاد ملکی کارگردان این فیلم تبلیغاتی بوده»، «ولی دمش گرم خیلی طبیعی پنالتی محسن رضایی رو نتونست دفع کنه»، «ولی خودمونیم‌ها، کلیپ فوتبال بازی کردن محسن رضایی خیلی بچگانه و بیش از حد سفارشی بود»، «واقعا آدمی پیدا میشه که به خاطر اینکه محسن رضایی داره فوتبال بازی می‌کنه بهش رای بده؟»، «فیلم فوتبال بازی کردن محسن رضایی رو دیدم و انصافا برای چند لحظه بی‌برقی یادم رفت»، «یعنی اگه فقط یه بار تو بچگی هم فوتبال بازی کرده باشی میشه فهمید استیل دویدن محسن رضایی دنبال توپ واسه کسیه که تا حالا حتی یه بار هم فوتبال بازی نکرده»، «قشنگ معلومه که ده متر هم نمیتونه بدوه.»، «دروغ از تیزر تبلیغاتی شروع شد وقتی گل زدن الکیه»، «اداره مملکت بیشتر به عقل وتدبیر نیاز داره، نه به توان جسمی»، «جناب رضایی واقعا این ریاست جمهوری چه رویایی برای شما شده نه خواب و نه خورد وخوراک برای‌تان نذاشته حالا همه رو آوردی به فوتبال»