سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213




جـوابیه

جوابیه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پاسخ به پیام منتشر شده درباره سمپاشی بموقع درختان سطح شهر / با سلام و احترام، پیرو درج پیام درخواست یکی از شهروندان محترم در مورخ 1400/02/28 با موضوع «سمپاشی بموقع درختان سطح شهر» به استحضار می‌رساند با توجه به خطرات زیست‌محیطی سموم شیمیایی و به منظور حفظ سلامت شهروندان، کنترل عوامل خسارت زا در محیط‌های شهری مطابق با دستورالعمل‌های فنی و تخصصی در قالب مدیریت تلفیقی (فعالیت‌های چندمنظوره شامل اقدامات زراعی، فیزیکی، مکانیکی و... در صورت نیاز کاربرد سموم گیاهی مجاز و کم خطر) صورت می‌گیرد.
علی محمد مختاری
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران

نظــــــر مـــردم

حقوق حق‌التدریسان/ تیمور خامسی: وزیر محترم آموزش و پرورش گفتند که ابتدای سال جدید حقوق حق التدریسان به طور کامل پرداخت می‌شود، اما در حالی که درفیش حقوق صادر شده، خبری از پرداخت نیست. علت چیست؟ از وزیر محترم درخواست رسیدگی داریم.
افزایش قیمت علوفه/ عزیز کاسب: علت افزایش نرخ علوفه چیست؟ این افزایش طی هفته‌های قبل چشمگیر بوده است. لطفاً مسئولان محترم پیگیری نمایند.
مونوریل قم/ آقای سلطانی از قم: 10 سال از آغاز
راه‌اندازی و کلنگ زنی مونوریل قم می گذرد اما این پروژه به سرانجام نرسیده است. علت چیست؟ از مسئولان محترم تقاضای رسیدگی داریم.