سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم
و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

پل میدان هزار سنگر آمل/ مهدی خامسی: پل میدان هزار سنگر آمل بعد از چند دهه نیمه کاره رها شده است و هیچگونه توجهی از سوی شهرداری محترم که قرار بود در این مکان پل ساخته شود انجام نگرفته است. لذا ضرورت دارد که مسئولان شهرداری نظارت بیشتری در ساخت این پل در شهرستان آمل داشته باشند.
قانون جدید مالک و مستأجر/ فؤاد کاسب: علت تغییر قانون جدید مالک و مستأجر که به نفع مالکان است چیست؟ چرا این قانون تغییر یافته است؟ از مسئولان محترم تقاضای بازنگری داریم.
افزایش قیمت مواد شوینده/ محمد قریب خامسی: علت افزایش قیمت مواد شوینده چیست؟ از مسئولان محترم درخواست می‌نماییم نظارت بیشتری بر فعالیت این صنف داشته باشند.
نظارت بر اجاره بهای املاک/ عزیز کاسب: از مسئولان سازمان تعزیرات می‌خواهیم نظارتی بر اجاره بهای املاک تجاری داشته باشند. چون صاحبان این املاک‌ هر جور که بخواهند با هر قیمتی اجاره می‌دهند که جا دارد مسئولان تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری داشته باشند.
بوی بد فاضلاب در اهواز/ لقمان نظیری: بوی گند و تعفن فاضلاب در خیابان‌های شهر اهواز باعث آزار در میان عابران و رهگذران شده است. لذا از مسئولان آبفای اهواز درخواست رسیدگی داریم.