پلیس عذرخواهی کرد

گروه حوادث / فرمانده انتظامی تهران بزرگ از رفتار نامناسب یکی از مأموران پلیس با سالمندانی که در صف انتظار دریافت واکسن بودند، عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سه روز قبل کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن تعداد زیادی از سالمندان برای دریافت واکسن به یکی از مراکز تزریق مراجعه کرده و صف طولانی و ازدحام شدیدی ایجاد شده بود اما یک مأمور پلیس که مسئول تأمین نظم و امنیت بود در اقدامی عجیب، ناگهان شروع به هل دادن سالمندانی کرد که در صف ایستاده بودند. به خاطر این حرکت مأمور پلیس چند نفر از سالمندان تعادل‌شان را از دست دادند و روی هم به زمین افتادند که این صحنه با  اعتراض و خشم و ناراحتی حاضران در محل همراه شد.
انتشار این فیلم کوتاه واکنش‌های زیادی نیز از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی بدنبال داشت. در همین رابطه صبح دیروز سردار «حسین رحیمی»  در حاشیه دوازدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر (دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شهر تهران) که در ستاد فاتب برگزار شد، ضمن عذرخواهی از رفتار نامناسب مأمور پلیس گفت: با شروع واکسیناسیون کرونا در کشور وظیفه تأمین نظم و امنیت این مراکز نیز برعهده پلیس قرار گرفت اما در این مرکز، مأمور پلیس مرتکب اشتباه شد و ما وظیفه خود می‌دانیم با او برخورد کنیم و البته برخورد قانونی نیز با این فرد انجام شد.