سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



نظارت بر کار رانندگان تاکسی/ تیمور خامسی: با بالا رفتن نرخ کرایه تاکسی‌ها و با توجه به شیوع ویروس کرونا مشاهده می‌شود بعضی رانندگان تاکسی‌ها در ایستگاه‌های تاکسی 3 نفر در صندلی عقب سوار می‌کنند. از مسئولان محترم تاکسیرانی درخواست می‌کنیم نظارت بیشتری بر کار رانندگان تاکسی داشته باشند.
واکسن بیماران خاص/ یک شهروند: دختر بنده بیماری خاص دارد و عنوان کرده بودند اشخاصی که بیماری خاص دارند واکسن آنها در منزل انجام می‌شود،اما هیچ کجا جوابگو نیستند. لطفاً پیگیری نمایید.
جانبازی 5 درصد/ علی رضایی: طبق ماده 87 برنامه پنجم توسعه اقتصادی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای جانبازی 5 درصد ثبت‌نام نمودیم و مدت دو سال است که ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جواب ما را نمی‌دهند. خواهشمندیم مشکلات ما را حل کنید.
بوکان فاقد پایگاه اهدای خون/ آقای کاظمی: در شهرستان بوکان پایگاه اهدای خون وجود ندارد. این موضوع اهدا‌کنندگان خون را با مشکل مواجه می‌کند، چرا که برای این کار باید به شهرهای مجاور مراجعه کنند. لطفاً مسئولان رسیدگی کنند.
ایجاد پایانه صادرات میوه و خشکبار در پایتخت/ حامد صابر کوچک سرایی: پیشنهاد می‌شود برای صادرات میوه و خشکبار پایانه‌ای با استانداردهای روز دنیا احداث شود تا بتوانیم از این طریق پای تجار کشورهای عرب و اروپایی را به کشور باز کنیم.