سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



جـوابیه

جوابیه روابط عمومی منطقه 14 شهرداری تهران در پاسخ به پیام منتشر شده درباره بازسازی پارک بسیج/ با سلام و احترام، پیرو درج پیام درخواست یکی از شهروندان محترم در مورخ 06/04/1400 با موضوع «بازسازی پارک بسیج» به استحضار می‌رساند بوستان بسیج به‌عنوان یکی از بوستان‌های تکمیل و شاخص منطقه 14 می‌باشد و در حال حاضر هیچ پروژه عمرانی مختص فضای سبز این بوستان در حال اجرا نیست و این فضای عمومی در دسترس شهروندان است و به‌صورت مرتب نیز مورد بازپیرایی و رسیدگی قرار می‌گیرد.
سعید جعفر علی جاسبی
رئیس اداره روابط عمومی منطقه 14 شهرداری تهران

نظــــــر مـــردم

عدم نظارت بر آب معدنی قاچاق/ آقای خام فروش:عدم نظارت مسئولان بر واردات آب معدنی قاچاق و قیمت گران آن تولیدات داخل را با مشکل روبه‌رو کرده است. لطفاً مسئولان محترم به این موضوع رسیدگی نمایند.
بی نظمی در حرکت قطار حومه تهران - ورامین/ آقای کشاورز: قطار حومه تهران – ورامین تهویه درستی ندارد و حرکت قطارها نامنظم می‌باشد. لطفاً مسئولین مربوطه رسیدگی نمایند.
رفع مشکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی/ آقای بلوار:مشاهده شده بعضی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به عنوان مثال در رنگ سبز از عدد 30 یکدفعه به 5 تبدیل می‌شود. این مورد اول به ضرر راننده در پرداخت جریمه است و مهم‌تر از آن عابرینی هستند که احتمال دارد خطرات جانی متوجه‌شان بشود.