پیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان فرصت فتنه انگیزی در مطالبات مشروع خود را به دشمنان ندهید

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه، در ماجرای کم آبی تماشاچی نیستیم بلکه از طریق مجاری قانونی و شرعی و همچنین از طریق مسئولین استانی و ملی در حال پیگیری این معضل هستم، گفت: از شما مردم تقاضا دارم که احتیاط کرده و به هجمه‌های دشمن توجه کنید چرا که درصدد سوءاستفاده از شرایط پیش آمده هستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند تا به اهداف فتنه‌انگیزشان در راستای ریختن خون و به هم ریختن امنیت برسند.
آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با فارس در اهواز در پیامی به زبان عربی و خطاب به مردم استان اظهار کرد: سلام و درودم را به مردم و فرزندان عزیزمان در خوزستان می‌رسانم و به آنها می‌گویم همانطور که می‌دانید در تلاشم تا مطالبات مشروع، قانونی و به حق شما را در رابطه با آب و سایر مشکلات به مسئولان استانی و ملی برسانم.
وی افزود: همچنین مطالبات و استغاثه شما در زمینه خشکسالی و بی‌آبی هورالعظیم و رودخانه کرخه را در سطح ملی نیز پیگیری خواهم کرد تا به اذن خدا به راه‌حل درست و سریع مشکلات رسیده و آن را حل کنیم. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به همان صورت که رئیس جمهوری منتخب، آیت‌الله رئیسی به شما وعده داد و همچنین طی گفت‌وگویی که بنده با وی داشتم به محض تصدی ریاست جمهوری سریعا به امور رسیدگی خواهد کرد.
وی افزود: همچنین از ریاست جدید قوه قضائیه درخواست پیگیری این مشکلات استان را داشتم تا حقوق عامه مردم استان احیا شود. کعبی عنوان کرد: ما در این ماجرا تماشاچی نیستیم بلکه از طریق مجراهای قانونی و شرعی و همچنین از طریق مسئولین استانی و ملی در حال پیگیری معضل کم‌آبی هستم و صدای شما را به دفتر مقام معظم رهبری رساندم. وی افزود: از شما مردم تقاضا دارم که احتیاط کرده و به هجمه‌های دشمن توجه کنید چرا که درصدد سوءاستفاده از شرایط پیش آمده هستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند تا به اهداف فتنه‌انگیزشان در راستای ریختن خون و به هم ریختن امنیت برسند. نماینده خوزستان در مجلس خبرگان بیان کرد: همه ما مطالبه‌گر حفظ امنیت در کشور هستیم و فرصت فتنه‌انگیزی را با مطالبه‌گری آرام و مشروع در زمینه مشکلات آب و همچنین سایر مشکلات باید از دشمن گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
از لباس رسمی کاروان ایران در المپیک رونمایی شد بازتاب منفی مانتوی آبی و کت و شلوار پلوخوری! علیرضا صدقی عیارسنجی سیاسیون در بزنگاه‌ها «ابتکار» عوامل موثر در افزایش تورم را بررسی کرد دشواری‌های حل مشکل تورم در دولت سیزدهم چه تدبیری برای برون رفت از مشکلات جنوب کشور خواهد شد؟ چالش مردم خوزستان با معیشت و جان به دنبال حاشیه‌های به‌ وجود آمده برای اصغر فرهادی در حاشیه کن بررسی شد فرهادی زیر تیغ سیاسی‌کاری چرا هر روز دسترسی به مواد مخدر آسان‌تر می‌شود؟ قیمت نزولی مخدرها در اوج گرانی‌ها پشت پرده تقاضای تامین امنیت فرودگاه کابل توسط ترکیه چیست؟ لقمه بزرگ افغانستان برای دهان اردوغان توئیت عباس عراقچی با واکنش وزارت خارجه آمریکا روبه‌رو شد جدال لفظی مقامات ایران و آمریکا موضع‌گیری قالیباف درمورد مشکل آب خوزستان، واکسن کرونا، قطع برق و ... پیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان فرصت فتنه انگیزی در مطالبات مشروع خود را به دشمنان ندهید دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با رئیسی