قالیباف: حمایت ایران از فلسطین تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از نمادهای روحیه انقلابی در جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
به گزارش خانه ملت، «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه (١٨مرداد ماه) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
قالیباف در ابتدای این دیدار با تبریک پیروزی‌های ملت فلسطین و محور مقاومت در جنگ ١٢ روزه اخیر با رژیم اشغالگر قدس، گفت: این دستاورد مهم مبارزان فلسطین به ویژه رزمندگان جهاد اسلامی نشان از انسجام و همبستگی ملت فلسطین دارد.
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی تصور چنین شکستی را نمی‌کرد و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین برای آنان بسیار دردناک بود.


رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موفقیت و پیروزی‌های ملت فلسطین، جهاد اسلامی و محور مقاومت در سایه اتحاد و اتکا به خداوند متعال بدست آمده است، فرهنگ جهاد و شهادت است که چنین افتخاراتی را نصیب مبارزان فلسطین می‌کند.
قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت فلسطین و محور مقاومت تاکید کرد و گفت: از نمادهای روحیه انقلابی در جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
وی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی از هرگونه رویکردی که منجر به وحدت و همبستگی میان گروه‌ها و جریانات فلسطینی شود حمایت می‌کند.
نقش تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت
همچنین «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار به حمایت‌های مقام معظم رهبری، مردم و مقامات کشورمان از ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: ملت فلسطین به عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران -که پرچم حمایت از مستضعفان را برافراشته است- افتخار می‌کند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت، پیروزی ملت فلسطین در جنگ‌های اخیر را مهم خواند و افزود: به‌یقین پیروزی‌های مردم و مبارزان فلسطینی بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا نمی‌کرد، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با کمک ایران، سرزمین‌های اشغالی را از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد کنیم.
دبیرکل جهاد اسلامی در پایان گفت: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامید و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد، این سیاست دائمی جمهوری اسلامی ایران تاکنون، موجب قدرت و اقتدار مقاومت شده است.
سایر اخبار این روزنامه
معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران: همه رکوردهای کرونایی در تهران شکست جلال خوش چهره بازگشت به برجام؟ تاخیر در مذاکرات وین؛قدرت چانه‌زنی آمریکا را افزایش داد پشت‌پرده فشار نظامی غرب علیه ایران صدا و سیما چه سریال‌هایی را برای ایام محرم تدارک دیده است؟ بی‌برنامگی در کنداکتور تلویزیون زیرساخت‌ها برای اجرای طرح صیانت آماده است؟ طراحان پروژه صیانت از فضای مجازی فعال در اینستاگرام و توییتر تلخ‌کامی در پایان یک فصل بسیار سخت فینال ضعیف؛ چه اتفاقی برای فاتح دربی افتاد؟ سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری نگرانی عمیق ایران از اوضاع افغانستان و انتقاد از انگلیس و اروپا «ابتکار» وضعیت بازار مسکن طی 8 سال اخیر را بررسی کرد دست اندازهای نجات بازار مسکن رئیسی در جلسه هیئت دولت: حفظ جان مردم در عزاداری‌های محرم اولویت اول است رئیس قوه قضائیه: ایرانیان خارج از کشور منعی برای بازگشت ندارند نامه نمکی به رئیس جمهوری درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور فرانسه: در هر مذاکره ای باید حقوق ملت ایران تامین شود نامه سازمان بازرسی به شورای شهر: ضوابط انتخاب شهردار از جمله مرتبط بودن مدرک تحصیلی باید رعایت شود قالیباف: حمایت ایران از فلسطین تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت