زیر یک ستون2 مجلس با مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت ساختمان و شهرسازی موافقت نکرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت حمل و نقل و ساختمان و شهرسازی مخالفت کردند.
به گزارش ایسنا، مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه‌ و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین به مدت ۶ ماه در دستور کار جلسه علنی صبح روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
در جریان بررسی تقاضای مسکوت ماندن این طرح، سید جلیل میرمحمدی به عنوان نماینده متقاضیان اظهار کرد: ما باید به دولت اجازه دهیم که لایحه جامع‌تری را در این زمینه به مجلس ارائه کند.
وی اضافه کرد: چنین موضوعی باید به کمک دولت و مجلس شورای اسلامی به سرانجام برسد لذا مصلحت بر این است که این فرصت به دولت داده شود.


مجتبی یوسفی نیز به عنوان مخالف تقاضای مسکوت ماندن در این باره اظهار کرد: ما هفت میلیون مستاجر داریم که برایشان برنامه نداشتیم و در دولت گذشته حوزه مسکن تعطیل بوده است. در روستاها، سکونت گاه غیررسمی و طرح‌های هادی و همچنین حوزه راه و مسکن هم مشکلات جدی داریم، یکی از ابرچالش‌ها حوزه مسکن است و اگر وزیری بیاید و در این وزارتخانه مستقر شود اجازه تفکیک وزارتخانه را نخواهد داد.
در ادامه تقاضای مسکوت ماندن این طرح به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و نمایندگان با ۱۲۰ رای از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر با مسکوت ماندن این طرح مخالفت کردند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب مقابله با کرونا را مسئله اول و فوری کشور خواندند محمد یوسفی آرامش سردرگمی مردم در گفتارهای متناقض انتظارات اهالی هنر از دولت سیزدهم دست یکدیگر را بفشاریم به مهر «ابتکار» راهکارهای پیش‌ روی دولت سیزدهم برای کنترل تورم را بررسی کرد ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟! روایت نشریه نیوزویک از نژادپرستیِ سیاست خارجی واشنگتن در رابطه با تهران پشت‌پرده تحریم‌های آمریکا علیه ایران در نامه‌ای به رئیس مجلس رئیسی فهرست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد رئیس قوه قضائیه: نظام بانکی نیازمند اصلاح است با حکم رئیس جمهوری میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه شد واشنگتن پست: احتمال سقوط کابل بین ۱ تا ۳ ماه دیگر وجود دارد زیر یک ستون2 مجلس با مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت ساختمان و شهرسازی موافقت نکرد امیر سرتیپ صباحی فرد: از هیچ خطای دشمنان چشم پوشی نخواهیم کرد محرم، مجالس حسینی و لزوم رعایت دقیق شیوه نامه‌ها فوادحسین: ایران و عربستان در بغداد در حال مذاکره هستند