آقای الله کرم! این آتش به اختیاری نیست!

واکنش کاربران به جمع آوری امضا برای منع حضور زنان در ورزشگاه آزادی جهت دیدار بازی‌های والیبال
آقای الله کرم! این آتش به اختیاری نیست!
----------------------------------------
آفتاب‌یزد- گروه‌شبکه: بعد از حضور تعداد زیادی از زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های تیم والیبال که البته آن‌هم به‌صورت گزینشی بود، شاهد تصویری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بودیم که نشان از جمع‌آوری امضا در نماز جمعه برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه و شکایت از وزارت ورزش در رابطه با حضور برخی از بانوان در مسابقات والیبال داشت. گویا عده‌ای تاب حضور نیمی از جمعیت جامعه را نداشته و با این ادعا که زنان حاضر در ورزشگاه حرکاتی مغایر با آنچه شئونات خوانده می‌شود را انجام داده‌اند، دست به جمع‌آوری امضا برای منع ورود آنها به ورزشگاه زده‌اند. در این بنر بزرگ نوشته شده بود: «با سلام و امید قبولی طاعات وعبادات ما امضاکنندگان، شکایت از وزارت ورزش و جوانان در اجازه غیرشرعی ورود بانوان به مسابقات والیبال اخیر مردان را داریم. لطفا دستور رسیدگی بدهید والا مجبوریم بر اساس بند (م) وصیتنامه امام راحل و امر آتش به اختیار امام خامنه‌ای جلوگیری کنیم» ذیل این بنر هم امضای دانشجویان حزب‌الله دیده می‌شد. جالب‌ اینجاست که در ابتدا رسانه‌های دلواپس، این بنر و جمع‌آوری امضا از سوی حزب‌الله را دروغ و جعلی خواندند و آن را با هدف تخریب دانشجویان انقلابی، همچنین تخریب فرمان «آتش به اختیار» عنوان کردند. این در حالی است که تصویر دیگری از این اقدام منتشر شده که نه تنها نشان از واقعی بودن آن دارد، بلکه فردی چون حسین الله‌کرم، از سران انصار حزب‌الله را هم در حال امضا کردن نشان می‌دهد.


**آتش به اختیار عمل می‌کنیم
حال در این راستا حسین ‌الله‌کرم، رئیس کنونی شورای هماهنگی حزب‌الله که در انتخابات شورای شهر نفر پنجاه‌و‌پنجم شد، در صفحه اینستاگرام خود بیانیه شوراى هماهنگى حزب‌الله درباره ریشه‌هاى دانشجویان حزب‌الله نمازجمعه را منتشر کرد که متن آن به این شرح است:
«آنگاه که دانشگاه‌ها پس از پیروزى انقلاب، به کانون اصلى اپوزیسیون و محلى براى جذب و یارگیرى تشکیلاتى چریک‌هاى فدایى و منافقین تبدیل شد، دانشجویان حزب‌الله نمازجمعه، به‌وجود آمد.
١-دانشجویان حزب‌الله امر تخلیه ستادهاى جنگى گروهک‌ها را در دانشگاه‌ها دنبال کردند، آنها از اواخر فروردین ١٣۵٩ در پاکسازى گروهک‌ها به‌دلیل کشف رابطه آنان با ضدانقلاب، طى سه روز شرکت کردند که در نتیجه تعدادى از آنان مجروح نیز شدند.
**٢-دانشجویان حزب‌الله بار دیگر از اواسط سال ١٣٧۴ در برابر اساتید غربگرایى قرارگرفتند که از سوى بخشى از دولت وقت حمایت مى‌شدند.
٣-این وضعیت اساتید غربگرا را در سال ١٣٧۶ به سطح تئورى‌پرداز دولت موسوم به دوّم خرداد ارتقا داد. برهمین اساس اتحادیه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حزب‌الله تشکیل شد و دبیرکل آن از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه تهران، جانباز ٧٠درصد آقاى حسن سماواتى انتخاب شد، مناظره جانباز ٧٠درصد آقاى دکتر تورانى از فارغ‌التحصیلان اتحادیه دانشجویان حزب‌الله و آقاى تاج‌زاده، معاون سیاسى وزارت کشور در آن سال‌ها در شبکه سه سیما پرده از چهره تزویر و سرکوب جریان موسوم به دوّم خرداد در دانشگاه‌ها برداشت.
۴- آخرین کار دانشجویان حزب‌الله اعتراض سال گذشته درباره حذف درس رهبر کوچک (ماجراى چگونگى شهادت حسین فهمیده) از کلاس ششم دبستان بود که سازمان پژوهش آموزش و پرورش با پذیرش اشتباه، قول جبران و بازگرداندن این درس را داد. اما متاسفانه آن را در حذف مطالب شهید نواب صفوى در مقطع متوسطه تکرار کرد، بر همین اساس جبران انحراف‌هاى آموزشى که براساس سند٢٠٣٠یونسکو صورت گرفته در دستورکار اتحادیه قرار دارد. اساس عملکرد اتحادیه بر اجراى بند «م» وصیتنامه امام راحل قراردارد.
۵- اینک دانشجویان حزب‌الله نمازجمعه تهران، مانند اوّل انقلاب شکل گرفته است تا امر آتش به اختیار امام خامنه‌اى را به سان بند میم وصیتنامه به اجرا درآورند. آنها متشکل از دانشجویانى‌اند که در نمازجمعه تهران شرکت مى‌کنند، اکنون دبیرکل آنان از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر است و جلسات هفتگى شوراى مرکزى آن هر چهارشنبه عصر در مسجد ارک برگزار می‌شود.
۶- این تشکل شکایت از وزارت ورزش و جوانان دارد که صدها تماشاگر دختر و زن را به‌طور غیرقانونى و غیرشرعى به مسابقات اخیر والیبال مردان کشانده است.»
**واکنش کاربران
از سوی دیگر این مسئله با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است که در زیر بخشی از آن را می‌خوانید.
یکی از کاربران توئیت کرده است: «آقای الله‌کرم! آیا آقا در دیدارهای اخیر کلمه‌ای در مورد استادیوم رفتن/ نرفتن زنان فرمودند؟ دغدغه‌شان موارد دیگر نبود؟ برای دغدغه‌های دیگر چه کردید؟»
کاربر دیگری عنوان داشته است: «فرمان آتش به اختیار مجوزی در دست فرماندهان جنگ نرم بود نه شما.»
فردی نیز گفته است: «دانشجویان جوان شما، چند ترمه تموم می‌کنن دانشگاه رو!»
یکی دیگر از کاربران گفت: «الله‌کرم‌ها آتش به اختیار نیستند!»