2 پادشاه در اقلیم پدیده!

علی ترابی/ تیم فوتبال پدیده از ابتدای شروع تمرینات این فصل با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کرد. مشکلات مالی، نداشتن لباس و کوله ، بلاتکلیفی در قراردادها و  واریز نشدن پیش پرداخت  شفاف نبودن سخنان مدیران باشگاه و دیگر مسائل باعث شد تا کادر فنی و بازیکنان به شدت عصبانی شوند.پس از بازی اول مقابل آلومینیوم اراک که با حاشیه های زیادی همراه بود، بازیکنان دست به اعتصاب زدند و دیگر حاضر نشدند تمرین کنند و در بازی دوم مقابل مس رفسنجان هم حاضر نشدند تا این که خبرهایی مبنی بر استعفای رضا مهاجری فضای خبری را پر کرد و مدیران باشگاه بلافاصله با اکبر میثاقیان به توافق رسیدند. البته در مراسم معارفه میثاقیان که دوشنبه شب گذشته برگزار شده  هیچ کدام از بازیکنان حضور پیدا نکردند و با عکس یادگاری چند نفر از آقایان برگزار شد. مهاجری هم در ادامه اعلام کرد که استعفا نکرده و بر خلاف اعلام باشگاه ، توافقی برای جدایی صورت نگرفته است. اما آبروریزی باشگاه پدیده در روز سه شنبه آن هم در محل تمرین تیم رقم خورد، زیرا همزمان مهاجری و میثاقیان در تمرین دیروز تیم پدیده حضور پیدا کردند و مدعی سرمربیگری بودند.
بلبشوی دیروز پدیده
در تمرین دیروز که معمایی، مدیر عامل و سید صالحی مدیر تیم هم حضور داشتند ، مهاجری معتقد بود که همچنان تحت قرارداد تیم پدیده است و کسی جز او نباید تیمش را تمرین دهد. میثاقیان هم معتقد بود که با حکم مدیرعامل، سرمربی تیم مشهدی است. این سرآغاز سرنوشت نامعلوم نماینده فوتبال استان است که نشان دهنده حضور افراد ناکارآمد و غیر حرفه ای در بدنه باشگاه لیگ برتری است که با تصمیمات اشتباه و غلط ، فوتبال خراسان را بی آبروتر کرده اند.
دیروز ، بازیکنان از مدیر عامل باشگاه خواستند که هم رضا مهاجری برگردد و هم ۱۰ درصد مطالبات شان پرداخت شود، اما معمایی با بازگشت سرمربی سابق تیم مخالفت کرد. بازیکنان معتقد بودند که اگر مهاجری دوباره برگردد، حاضر هستند تنها با دریافت ۱۰ درصد از قراردادشان تمرین کنند،  اما اگر مربی دیگری روی نیمکت باشد، مدیران باشگاه باید ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. بر اساس گزارش ها، همچنین بازیکنان مخالف حضور سیدصالحی کنار تیم بودند که این هم با مخالفت مدیرعامل همراه شد.محسن ربیع‌ خواه هم به نمایندگی از دیگر بازیکنان خطاب به مدیر عامل باشگاه گفته بود که همه بازیکنان یک‌ ماه است بدون قرارداد آن هم به خاطر رضا مهاجری تمرین می‌کنند، بعد او‌ را برکنار می‌کنید. از طرفی تعدادی از هواداران پدیده هم با حضور در محل تمرین علیه مدیران این باشگاه شعار می دادند.همچنین سید مهدی سید صالحی با برخی از بازیکنان جر و بحث و سپس اعلام کرد که از این تیم جدا می شود. در این بین رضا مهاجری و اکبر میثاقیان نیز دقایقی با دلخوری با یکدیگر صحبت کردند و مهاجری خیلی از اقدام میثاقیان ناراحت بود.


شنبه سرنوشت ساز
پدیده روزهای تلخی را سپری می کند و نیاز به ورود صددرصدی مسئولان خراسانی دارد تا هر چه زودتر از این روزهای بحرانی گذر کند و به روزهای خوشی برسد. این که چرا مسئولان استانی درخصوص سرنوشت تنها نماینده خراسان در لیگ فوتبال برتر سکوت کرده اند، سوالی است که باید به آن پاسخ دهند. تیم فوتبال پدیده روز شنبه باید در مشهد میزبان تیم نفت مسجد سلیمان باشد و اگر باز هم در این بازی غیبت کند،بر اساس قانون باید به لیگ دسته دو سقوط کند. از طرفی مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم اعلام کرد که اگر باشگاه پدیده تا روز پنج شنبه بدهی خود را پرداخت نکند، اجازه مسابقه در ورزشگاه امام رضا(ع) را نخواهد داشت. حالا نیاز است تا شخص استاندار تازه نفس و حتی دادستانی به این موضوع ورود کنند و مانع منحل شدن این تیم فوتبال شوند.