معاون رئیس جمهوری: لایحه بودجه در دولت نهایی شد

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است. قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه شود و یکشنبه آینده لایحه با حضور رئیس جمهوری تقدیم مجلس شود.
به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در نشست خبری خود با بیان اینکه ما بر تعامل مجلس و دولت تاکید داریم، اظهار کرد: باید از حاشیه و مسائل تنش زا در رابطه بین دو قوا پرهیز کنیم تا دود برخی اختلافات به چشم مردم نرود.
وی ادامه داد: در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تعامل خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفت؛ فقط وزیر آموزش و پرورش رای نیاورد که همیشه انتخاب وزیر برای این وزارتخانه با چالش و حساسیت همراه بوده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه دنبال قیاس با دولت قبل در تعامل با مجلس نیستیم، افزود: برخی نمایندگان که با رئیس جمهوری جلسه دارند اعلام می‌کنند حتی یکبار موفق نشدیم با رئیس جمهوری قبلی جلسه داشته باشیم. هر دو هفته چندین مجمع استانی برگزار شده است. تاکنون رئیس جمهوری با ۹ مجمع استانی جلسه داشته‌اند و همه نمایندگان این مجامع نظرات خود را اعلام کرده اند. در این صد روز رئیس جمهوری پنج بار در مجلس حضور یافتند.


حسینی خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس بدون وقفه ابلاغ می‌شود و یک مورد هم نبوده که به تاخیر بیفتد. جلسات سران سه قوه هم منظم برگزار می‌شود. برنامه ریزی انجام شده، معاون اول با کمیسیون‌های مجلس دیدار خواهد داشت که جلسه اول با کمیسیون اقتصادی برگزار شده است.
وی گفت: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است. قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه شود و یکشنبه آینده لایحه با حضور رئیس جمهوری تقدیم مجلس شود.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» تاثیر ورود قوه قضاییه به موضوع بورس بر بازگشت اعتماد سهامداران بررسی کرد متخلفان بورسی زیر ذره بین عدلیه جلال‌خو ‌ش چهره تک افتادگی تهران در وین ظهور سویه‌ جدید زنگ خطر را به صدا در آورد امیکرون فصل تازه بحران در جهان؟ چرا مردم از واژه‌های جایگزین شده توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی استفاده نمی‌کنند؟ از درازآویز تا خویش‌انداز به جای گرفتنِ ثروت مملکت از دست گروه‌های خاص، روی حداقل مزد چانه‌زنی می‌کنند پدیده‌ای به نام شاغلانِ فقیر صحبت های صریح و رودرروی دانشجویان با قاضی القضات از اقدامات تحولی دستگاه قضا تا سکوت درباره امور زندان‌ها توسعه روابط تهران - دوحه پشت عینک دودی روابط ایران و امارت در نقطه عطف قالیباف در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: در مجلس به دنبال محدود کردن فضا و فیلترینگ نیستیم سخنگوی وزارت امور خارجه: عزم قطعی برای رسیدن به توافق داریم معاون رئیس جمهوری: لایحه بودجه در دولت نهایی شد کوثری درباره تجمعات اصفهان: الحمدلله نظام تحملش بالاست امیرعبداللهیان با انتقاد از ایده توافق موقت: سه کشور اروپایی ابتکار عمل قابل ارائه‌ای در وین نداشتند