سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما  و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

جوابدهی به نامه‌های مردم: هموطنی از سراب در پیامی گفته‌اند: طی دو دهه گرفتاری قضایی و ثبتی حدود 800 نامه به رؤسای جمهور، شهرداری، مسئولان قضایی، سازمان بازرسی و... داده‌ام که برای هیچ کدام از آنها رسیدگی و پیگیری انجام نشده است. خواهشمندم سران کشور به نامه‌های تظلم‌خواهی مردم جواب بدهند.
بوی آزاردهنده بیمارستان بعثت: خانم کاسب در پیامی گفتند: بوی بسیار بد و زننده فاضلاب بیمارستان بعثت باعث آزار مردم این منطقه شده است. لطفاً متولیان این امر هز چه زودتر این مشکل را برطرف کنند.
نبود روشنایی مناسب در بلوار نلسون ماندلا: آقای خامسی در پیامی نوشته‌اند: نبود روشنایی مناسب در بلوار نلسون ماندلا از سمت جنوب به شمال باعث محدود شدن دید رانندگان در این مسیر می‌شود. لطفاً این موضوع را به گوش مسئولان برسانید.
نسیم‌شهر بدون گازکشی: آقای محمدباقر کردی در پیامی عنوان داشتند: اینکه اعلام می‌شود به همه کشور گازرسانی شده اشتباه است. نسیم‌شهر در نزدیکی تهران فاقد گازکشی است. لطفاً این مشکل را به گوش مسئولان برسانید تا فکری با حال ما کنند.
ترافیک در بزرگراه بسیج : آقای عدالت در پیامی نوشته‌اند: بزرگراه بسیج که شاهراه جنوب به شمال است هرروز متأسفانه ترافیک سنگین دارد. لطفاً پلیس راهور به این موضوع رسیدگی کند.