دستور شلیک مستقیم به فلسطینی‌هایی که سنگ پرتاب می‌کنند!

  سرویس خارجی-
ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی به نظامیان خود جهت تیراندازی مستقیم به سمت تظاهر‌کنندگان فلسطینی صادر کرد.
جنایت رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در فلسطین روز به روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند. نظامیان صهیونیست تقریبا به صورت روزانه مردم فلسطین را هدف حملات خود قرار‌داده و شمار زیادی را مجروح و یا به شهادت می‌رسانند. اما نکته جالب این است که این رژیم در برابر انتقادات جهانی نسبت به سرکوب مردم فلسطین نه تنها کوتاه نیامده بلکه دستورالعمل‌های جدیدی با هدف سرکوب بیشتر صادر کرده است.
طبق گزارش فارس، ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیان خود در مناطق کرانه باختری برای تیراندازی به سمت جوانان فلسطینی به بهانه پرتاب سنگ یا کوکتل مولوتف، چراغ سبز نشان داد. این دستورات ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب تصمیمات گرفته شده طی چند ماه اخیر در خصوص تیراندازی نظامیان اتخاذ شده است.


بنابر گزارش وبگاه «العهد»، «آویو کوخاوی» رئیس‌ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیان این رژیم اجازه داده تا به سمت افرادی که وارد پایگاه‌های نظامی یا مناطق تیراندازی می‌شوند، شلیک کنند.
از جمله دستورات کوخاوی همچنین تیراندازی به سمت پرتاب‌کنندگان سنگ است و نظامیان صهیونیست طبق این دستور اجازه دارند حتی به سمت کسانی که سنگی پرتاب کرده و سپس آن مکان را ترک کرده‌اند، تیراندازی کنند. ارتش رژیم صهیونیستی برای حمایت از اجرایی شدن این دستورات تأکید کرده است که نظامیان این رژیم حق کامل برای پاسخگویی و تیراندازی در صورت احساس خطر برای جانشان را دارند.
طبق این دستورات، نظامیان صهیونیستی می‌توانند در حین یورش به منازل فلسطینیان به بهانه حمایت از خود، دست به اعدام‌های میدانی فلسطینیان بزنند.
رسوایی رئیس‌سابق موساد
از سوی دیگر، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در برنامه‌ای دست به افشای آبروریزی امنیتی و اخلاقی «یوسی کوهن» رئیس‌سابق موساد در دوره بنیامین نتانیاهو، زد. به گزارش این شبکه «یوسی کوهن» در اواخر سال ۲۰۱۸ در یک هواپیما با یک مهماندار زن و همسرش به گفت‌و‌گو نشسته و اسرار دولتی را در اختیار آنها قرار‌داده است. به طوریکه با افتخار از جزئیات عملیات‌های موساد در سرتاسر جهان سخن گفته و علاوه‌بر آن اطلاعاتی از سفرهایش را به آنها داده است. گای شیکر همسر مهماندار مذکور که یک تاجر معروف است، به این شبکه گفت: «یوسی کوهن داستان‌های زیادی از جمله از موساد برای ما تعریف کرد. او خیلی وراج بود. به ما گفت که موساد با پزشک مخصوص یکی از رهبران عرب در ارتباط است.»
به گفته او، یوسی کوهن در آن هواپیما همچنین جزئیاتی از نحوه مدیریتش در موساد را به آنها گفته است. این تاجر معروف اسرائیلی همچنین گفت که
یوسی کوهن پس از آن دیدار در هواپیما، بارها به همسرش پیام داده و با الفاظ نا مناسبی او را خطاب قرار‌داده است و تلاش کرده تا با او ارتباط بگیرد و به مدت دو سال با او روابط پنهانی داشته است. او خطاب به رئیس‌سابق موساد گفت: «تو خانواده‌ام را نابودی کردی..» پس از این برنامه «یوسی کوهن» نیز در پاسخ مدعی شد که اسرار امنیتی را در اختیار آنها قرار نداده است.
آتش سوزی در زیردریایی اسرائیل
خبر دیگر اینکه، روزنامه معاریو، چاپ سرزمین اشغالی دیروز از آتش‌سوزی در یک زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی به نام «دلفین» در سه‌شنبه هفته گذشته خبر داد. به نوشته این روزنامه، این آتش‌سوزی در پایگاه نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در بندر «حیفا» رخ داده و موجب وارد آمدن خسارت شدید به زیردریایی شده است، به طوریکه مقامات ارتش صهیونیستی این زیردریایی را تا زمان تعمیر اساسی غیر قابل استفاده اعلام کرده‌اند. به ادعای منابع صهیونیستی، این حادثه به علت اشتباه یکی از خدمه‌ فنی زیردریایی رخ داده و موجب وارد آمدن خسارت سنگین به شبکه برق‌رسانی آن شده است. پس از وقوع آتش‌سوزی، تیم فنی برای تعمیر شبکه‌های از کار افتاده برق وارد عمل شده است. منابع مطلع به معاریو گفتند که این حادثه می‌توانست به یک فاجعه منجر شود.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به این روزنامه گفت که کسی در این حادثه آسیب ندیده و تحقیقات درخصوص این آتش‌سوزی در جریان است. چهار ماه پیش نیز در پی آتش‌سوزی در کشتی جنگی وابسته به واحد کوماندویی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، یک نظامی زخمی شد که به دنبال آن یکی از فرماندهان نسبتاً ارشد یگان برکنار شد و سایرین مورد توبیخ قرار گرفتند.
سایر اخبار این روزنامه