سردار فدوی: رزمایش سپاه پاسخ «اراجیف» صهیونیست‌ها را داد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بعد از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم سپاه، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها کتباً به آنها اعلام کرد که کسی دیگر درباره اقدام نظام علیه ایران صحبت نکند.
به گزارش مهر، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۰ دی ماه، در پیش خطبه نماز جمعه تهران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت: در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دل‌ها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه مردم دیگر نقاط جهان را معطوف به مسائل انقلاب اسلامی کرد. وی ادامه داد: از یک سو در سال ۸۸ فتنه‌ای به وجود آمد که همه خبیثان عالم در این زمینه تلاش کردند و رئیس جمهوری آمریکا و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن ۸ ماه خودشان در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند و امیدوار بودند که زمان آن را تا حدی طولانی کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود. جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم. از روز اول انقلاب اسلامی ایادی آمریکا به انقلاب اسلامی حمله کردند و روزی در انقلاب اسلامی نبوده که دشمنان ما با ایران دشمنی نکرده باشند. مردم ما به تکالیفی که خداوند مشخص کرده بود عمل کردند و خداوند هم بهترین نتایج را برای ما رقم زد. سردار فدوی اظهار کرد: باید به قدرت انقلاب اسلامی توجه کنیم چرا که در اوایل انقلاب ما باید در خانه‌های خود با دشمنان می‌جنگیدیم اما دلدادگان انقلاب اسلامی، دشمن را از خانه خود بیرون کردند و از آن به بعد هر زمان دشمنی با انقلاب اسلامی صورت گرفت، دشمنان ما مجبور بودند در خانه خودشان با دلدادگان انقلاب اسلامی بجنگند.
وی گفت: این قاعده فقط مربوط به ایران اسلامی نیست بلکه هر زمان که جبهه مقاومت هم این مسئله را مورد توجه قرار داد، خداوند پیروزی را نصیب آنان کرد. به برکت مجاهدت‌های طولانی سردار سلیمانی، جبهه وسیع مقاومت گستره‌ای پیدا کرد که هزاران کیلومتر از مرکز انقلاب اسلامی دورتر بود اما همانها به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی قرار داشتند، عمل کردند. در جنگ ایران و عراق به ظاهر دیوانه‌ای چون صدام در نوک حمله بود اما در پشت سرش ۸۷ کشور از جمله آمریکا و شوروی در مقابل ایران بودند. در حال حاضر هم بسیاری از کشورها در حال جنگ با یمن هستند و حتی برخی از کشورهای خلیج فارس هم با آمریکا و همپیمانانش در جنگ با یمن همراهی می‌کنند.
وی تاکید کرد: یمن در محاصره است و نمی‌توان حتی غذا و دارو به یمن رساند و خبیثانی که با مردم یمن می‌جنگند، فشارهای زیادی را به آنان وارد می‌کنند اما دائم شکست می‌خوردند. البته خبیثان عالم در مقابل لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان و عراق هم شکست خوردند. جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود اینکه دستورات مشخصی وجود داشته است، اما برخی افراد نظرات «علی‌حده» خود را ارائه کردند و به نظر امامین انقلاب اسلامی توجه نداشتند. سردار فدوی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن برای مقابله با ما دچار استیصال شده است. چند هفته پیش صهیونیست‌ها به پشتوانه آمریکا اراجیف می‌گفتند اما بعد از رزمایش ما، نخست وزیر صهیونیست‌ها به صورت کتبی به آنها اعلام کرد که دیگر کسی درباره ایران این حرف‌ها را نزند.
سایر اخبار این روزنامه
ماهواره‌‌بر سیمرغ چه ویژگی‌هایی دارد؟ پرواز دوباره سیمرغ محمد علی وکیلی آیا موضع رئیسی اعتمادساز خواهد شد؟ چقدر باید از امیکرون بترسیم؟ گردش سویه جدید کرونا در کل کشور آیا پول و روابط در سینما تاثیری در واگذاری نقش‌های مختلف دارد؟ مافیای نقش فروشی واکنش یک اقتصاددان به تصمیم دولت برای واریز ۱۵ لیتر بنزین به هر کدملی مردم دلال بنزین می‌شوند؟ رئیس جمهوری کمیته حقیقت یاب تشکیل و به مردم گزارش مستند دهد انتصابات فامیلی، «عملیات روانی» یا پاشنه آشیل دولت؟ «ابتکار» حواشی به وجود آمده پیرامون صنعت خودروسازی را بررسی کرد از مالکیت یک گاوداری تا ماجرای احتکار رئیسی در دیدار رئیس جمهوری با مراجع تقلید: گرانی‌ها و تورم به زودی متوقف می‌شود اولیانوف: در وین شاهد پیشرفت بوده‌ایم امام جمعه موقت تهران: ترامپ و تمام آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی مجازات خواهند شد مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی کرد قاچاق در ایران چگونه انجام می‌شود؟ استمرار رایزنی‌ها به طور غیر رسمی میان ایران و هیئت‌های مستقر در وین سردار فدوی: رزمایش سپاه پاسخ «اراجیف» صهیونیست‌ها را داد