ادغام کلاس‌های درس برای مقابله با بحران کمبود نیروی کار!

واشینگتن‌پست

«اُمیکرون در حال اوج گرفتن در جنوب است» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است. در این گزارش آمده: «جنوب شرقی ایالات متحده برای موج طوفانی موارد ابتلا به اُمیکرون (Omicron) آماده است، جایی با تدابیر و اقدامات حفاظتی اندک. ایالات متحده در حال ورود به سومین سال از همه‌گیری ویروس کرونا با نوع بسیار مسری اُمیکرون است که پس از انفجار موارد ابتلا در مناطق شمال شرقی و میانه ساحل اقیانوس اطلس آماده است تا طوفانی از عفونت در سراسر جنوب شرقی به راه بیندازد.»

«2021 سال ثبت رکورد تیراندازی در مدارس» عنوان گزارشی دیگر است که گفته: «کودکان مسلح در سال 2021 به ثبت آمار بی‌سابقه تیراندازی در مدارس کمک کردند. بنی هارگرو 13 ساله بود که در روز سوم کلاس هشتم هدف تیراندازی قرار گرفت. قاتل او نیز 13 ساله بود. براساس آمار پایگاه داده واشینگتن‌پست، تیراندازی در مدرسه راهنمایی واشینگتن (کلاس ششم تا هشتم) یکی از حداقل 42 اقدام خشونت‌بار با اسلحه در مدارس K-12 در ساعات عادی در سال 2021 بود؛ بیشترین میزان حداقل از سال 1999. در مجموع، حدود 34 هزار دانش‌آموز در سال 2021 در معرض خشونت با سلاح گرم قرار گرفتند.»

دیلی‌تلگراف

«واکنش منفی به ماسک در مدارس، با پایین آمدن موارد ابتلا» عنوان گزارش اصلی دیلی‌تلگراف است که  گفته طرح دولت برای اجبار کودکان به پوشیدن ماسک در مدرسه با واکنش‌های منفی شدید روبه‌رو شده است.



دیلی‌تلگراف می‌گوید: «برنامه‌های دولت برای الزام دانش‌آموزان دبیرستانی در انگلیس به پوشیدن ماسک در کلاس‌های درس پس از کاهش موارد ابتلای روزانه کووید در این کشور با «واکنش منفی» مواجه شد. نمایندگان ارشد محافظه‌کار، یکی از مشاوران علمی دولت، موسسات خیریه و گروه‌های والدین نسبت به تاثیر ماسک در طولانی‌مدت بر سلامت روان کودکان هشدار داده‌اند. سر ایان دانکن اسمیت، رهبر سابق حزب محافظه‌کار، می‌گوید داده‌های فعلی نشان می‌دهد ما باید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنیم و تحمیل ماسک در کلاس‌های درس عجولانه و نسنجیده است.»

گاردین

دولت به مدیران مدارس در انگلستان گفته است برای کمبود نیروی کار آماده شوند. این موضوع گزارش اصلی گاردین است با این عنوان: «به مدیران مدارس گفته شد: ادغام کلاس‌ها برای مقابله با بحران پرسنل کووید». گاردین این‌گونه محتوای ایمیلی را که روز یکشنبه وزارت آموزش برای مدیران مدرسه در انگلیس ارسال کرده است، خلاصه می‌کند.

این روزنامه گزارش می‌دهد توصیه‌های جدید مدیران را ترغیب می‌کند استفاده از کارکنان پشتیبانی به عنوان معلم، ترکیب کلاس‌ها در گروه‌های بزرگ‌تر یا استفاده از یادگیری ترکیبی -مخلوطی از آموزش آنلاین و حضوری- را برای باز نگه‌داشتن مدارس در نظر بگیرند.