باقری با انریکه مورا دیدار کرد

رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان عصر روز دوشنبه در ادامه مذاکرات دور هشتم احیای برجام با انریکه مورا، هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و روسای هیات‌های مذاکره‌کننده انگلیس، فرانسه و آلمان دیدار کرد.
علی باقری صبح روز دوشنبه برای ازسرگیری دور هشتم مذاکرات وارد وین شد. مذاکرات دور هشتم از روز جمعه هفته گذشته تا دیروز، دوشنبه، به مدت سه روز به خاطر تعطیلات سال نو میلادی متوقف شده بود.  رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان پس از این دیدار با هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام، با روسای هیات‌های مذاکره‌کننده سه کشور اروپایی در گروه ۱+۴ به‌طور مشترک دیدار داشت.
شایان ذکر است که کمیسیون مشترک برجام دیروز با ازسرگیری مذاکرات برگزار نشد و گفت‌وگوها در چارچوب دیدارهای دوجانبه و چندجانبه ادامه یافت.
همچنین روز گذشته همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، هیات مذاکره‌کننده ایران در مراسم بزرگداشتی که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد، شرکت کردند. علی باقری، رئیس هیات مذاکره‌کننده ایرانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ثبات قدم در پیگیری اهداف و منافع ملت ایران را درس مهم سردار سلیمانی خواند.
علی باقری با اشاره به اهمیت تولید «قدرت» و «اقتدار»، تصریح کرد که سردار شهید سلیمانی ضمن نقش‌آفرینی موثر در تولید مؤلفه‌های قدرت ملی، توانست این مؤلفه‌ها را در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به اقتدار تبدیل کند.