سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



جوابیه

موضوع: پاسخ به پیام شهروندی مورخ 27 آذر روزنامه ایران /  با سلام و احترام، درخصوص درج پیام یکی از شهروندان محترم در روزنامه‌ ایران مبنی‌بر «خرابی پل عابر پیاده مکانیزه خیابان کرمان» به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند هر 4 یونیت پله‌برقی در آدرس مذکور، جهت اورهال اساسی جمع‌آوری شده و پس از انجام تعمیرات و اورهال در محل نصب خواهد شد.
روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک
 
موضوع: در جواب پیام‌های مردمی در رسانه‌ها 23/9/1400 الی 28/9/1400
درخصوص درج پیام مردمی در روزنامه‌ ایران مورخ 28/9/1400، ضمن تشکر از احساس مسئولیت و اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و پیام دلسوزانه شهروند محترم درجهت نظافت و رسیدگی به فضای سبز معابر خیابان بهار شمالی منتهی به میدان هفت‌تیر به استحضار می‌رساند در اسرع وقت نسبت به خواست شهروند، پیگیری‌های لازم صورت گرفته و به پیمانکار مربوطه اخطار لازم ابلاغ شد. ضمناً طی هفته جاری و با توجه به طرح تحول نگهداشت شهر، معابر موصوف به صورت ویژه پاکسازی گردیده است. همچنین کنترل و بازدید مستمر از محل در جهت رضایتمندی، آرامش و آسایش شهروندان  در دستور کار این مجموعه قرار دارد. مراتب جهت اطلاع  و بهره‌برداری لازم به حضور ایفاد می‌گردد.
سرپرست روابط‌ عمومی