اولیانوف: در مذاکرات وین هیچ کشوری جا نمی‌ماند!

نماینده روسیه در وین، توضیحاتی را جهت شفاف‌سازی درباره چگونگی برگزاری جلسات دوجانبه و چندجانبه طرفین مذاکرات در وین ارائه داد.
به گزارش ایسنا،‌ میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش درباره مذاکرات وین نوشت: به خاطر برخی از گمانه‌زنی‌ها، نیاز به شفاف‌سازی است. مذاکرات وین بر حسب ضرورت در «ساختارهای گوناگونی» برگزار می‌شود. شرکای برجام بدون آمریکا، شرکای برجام بدون ایران و با آمریکا،‌ تروئیکای اروپا [آلمان، انگلیس و فرانسه] با ایران، آمریکا با روسیه، ایران با روسیه، چین با ایران و دیگر اشکال. هیچ کسی جا نمی‌ماند.
دور هشتم مذاکرات وین در هفته‌های گذشته آغاز شده است.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» راه‌های کنترل وضعیت بازار مسکن را بررسی کرد نیاز به میلیون‌ها مسکن برای جبران عقب‌ ماندگی‌ها ژوبین صفاری حسرت‌زدایی از کودکان بدون سیاست زدگی بخش خصوصی در اقتصاد هنر با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند؟ دیوارهای تَرَک‌خورده گالری‌ها با موافقت نمایندگان تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی تصویب شد دی‌ماه تصادفات تلخ تمامی ندارد! جولان «زنجیره‌ای‌ها» در جاده‌ها به زودی خبرهای خوب شنیده خواهد شد؟ ماراتن مذاکرات وین در مراحل سرنوشت‌ساز نماینده مجلس:‌ داروهای کمیاب در بازار آزاد با چندین برابر قیمت پیدا می‌شوند! سرگردانی بیماران خاص میان داروخانه‌های شهر سخنگوی دولت: هیچ شخص و کشوری به جز آقای باقری نماینده ایران در مذاکرات وین نیست اولیانوف: در مذاکرات وین هیچ کشوری جا نمی‌ماند! سرلشکر باقری: واقعیت‌های دفاع مقدس باید عیناً و بدون تحریف به جامعه ارائه شود دلایل ناتوانی نظامی رژیم صهیونیستی در برابر ایران