وزیر خارجه انگلیس به مسکو می‌رود

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، طرف روسی با درخواست سفر لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس به مسکو در ماه فوریه موافقت کرده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این منبع اعلام کرد:‌ این دیپلمات ارشد انگلیسی در مورد فرصتی برای آمدن به مسکو برای گفت‌وگو با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درخواست کرد و مسکو نیز موافقت کرده که این دیدار در ماه فوریه ۲۰۲۲ برگزار شود.
در اواسط ژانویه سال جاری میلادی، روزنامه تایمز به نقل از یک منبع در دولت لندن گزارش داد که تراس که در سپتامبر ۲۰۲۱ وزیر امور خارجه شد، ممکن است در اوایل فوریه به روسیه سفر کند.
به گفته آندری کلین، سفیر روسیه در انگلیس، سفارت روسیه در لندن درخواست رسمی در رابطه با سفر وزیر خارجه انگلیس به مسکو دریافت نکرده است.
سایر اخبار این روزنامه
چه کسانی در این سال‌ها ماندگارترین مادران را در فیلم‌های ایرانی به تصویر کشیده‌اند؟ سه دو یک «مادر» محمد یوسفی آرامش رفع تعهد ارزی؛ شوخی بزرگ دولت با صادرات «ابتکار» به بررسی پیشنهاد تازه برای حذف شاخص کل بورس پرداخت آزمون و خطاها برای نجات بورس ایران به توافق پایدار و دائمی فکر می کند توافق موقت؛ تله دیپلماتیک بایدن از برجام تا توسعه روابط اقتصادی در دستور کار این سفر قرار داشت دستاوردهای خاص رئیسی از روسیه نوشتاری درخصوص معضلات و راهکاری پیش روی احیا و باز آفرینی محله فرحزاد تهران فرحزاد تهران ماسوله گیلان می‌شود؟ انتخاباتی که معادلات جامعه ایالات متحده را به هم ریخت آمریکای غیر قابل اداره در سالگرد ریاست‌جمهوری بایدن از پالس مثبت دولت تا شک و تردید در فدراسیون یک گام تا بازگشت هیاهو روی سکوها بنای مربوط به دستگاه قضا در بستر رود چالوس تخریب شد تحقق وعده رئیس قوه قضاییه ظرف 5 روز رئیس‌ جمهوری: افراد مُردّد باید درباره اهمیت و تاثیر واکسن کرونا قانع شوند طالبان: مذاکرات اسلو با غرب فضای جنگ را تغییر می‌دهد از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شد آینده روابط تهران – مسکو کاخ سفید: در صورت لزوم، بایدن آماده دیدار با پوتین است وزیر خارجه انگلیس به مسکو می‌رود