تحریف سخنان رئیس‌جمهور از سوی اینترنشنال

رسانه سعودی اینترنشنال، بخشی از سخنان سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم را به گونه‌ای بازتاب داد که گویی رئیسی گفته که مشکلات معیشتی مردم و کم بودن حقوق‌شان به او ربطی ندارد! این مثلاً رسانه، از قول رئیسی تیتر زد که «اقشار راست می‌گویند؛ حقوق‌شان کم است، اما ما چه کنیم؟»
طبعاً چنین عبارتی یعنی که کمی حقوق اقشار به ما ربطی ندارد. اما آیا رئیسی چنین جمله‌ای گفته بود؟ با مراجعه به فیلم و متن سخنان آیت‌الله رئیسی، دروغ و تحریف این رسانه به صراحت آشکار می‌شود. واقعیت این است که آیت‌الله رئیسی در این بخش از گفت‌وگوی تلویزیونی با تأکید بر اینکه «بازنشستگان یا کارمندان یا کارگران، همه این اقشار وقتی می‌گویند حقوق ما کفایت نمی‌کند، حق می‌گویند و درست است. حالا چه کار باید کرد؟»، در واقع به دنبال تبیین راهکار‌ها و برنامه‌های دولت برای حل این مسئله بود. رئیس‌جمهور بلافاصله ادامه داد: «یک راه این است که هر قشر یا اداره و یا سازمان خودش دنبال کند و بگوید من قصد دارم مشکل اداره خودم را حل کنم. این را نظام چانه‌زنی می‌گویند. اگر هر بخشی بیاید و مشکل خودش را حل کند؛ مثلاً مشکل یک اداره، سازمان یک قشر در جامعه حل شد، اما مشکل ۸۰ میلیون چه؟ ما برای مشکل بیش از ۸۰ میلیون نفر باید فکر کنیم.»
با مزه آنکه این شبکه بعد از این تحریف آشکار، چندین برنامه را هم به تحلیل سخنان تحریف شده رئیسی اختصاص داد تا موضوع تحریف شده را در ذهن مخاطب جا بیندازد و میهمانانش نیز در همین راستا تلاش کردند این اظهارات را نشانه ناتوانی دولت سیزدهم در اداره امور کشور نشان دهند!